סגור

למבורגיני לכביש, פורשה לשטח והאמרים חשמליים: הדגמים החדשים שהגיעו לישראל

שבועיים לתוך 2024 נרשמו כבר 3 מכוניות למבורגיני שייובאו לישראל בקרוב, במחיר מוצהר של כ-2 מיליון שקל. מלבדן תגיע גם גרסה נדירה של פורשה 911 וכן מספר גדול של האמרים חשמליים

עם תחילת שנת 2024 ניתן היה לשער שעיקר הדגמים החדשים שירשמו על ידי יבואני הרכב יהיו חשמליים, אבל בפועל הרישומים הראשונים הם של רכבי יוקרה, רכבי שטח ואפילו מכוניות על, זאת לצד מספר דגמים חדשים של יצרני הרכב הסינים, כך עולה מנתונים של משרד התחבורה.
מה שמפתיע הוא ההיקף של רישומי מכוניות למבורגיני, כולן ביבוא אישי, זאת מאחר שאין ליצרנית מפיץ ישיר בישראל. מתחילת השנה נרשמו שלוש מכוניות למבורגיני שייובאו בקרוב, אחת מהן למבורגיני אורוס, רכב השטח של היצרנית ושתיים מהן הן למבורגיני הוראקאן – דגם הקיצון של היצרנית האיטלקית שמצויד במנוע בנפח 5.2 ליטרים ומגיע למהירות של מעל 300 קמ"ש.
4 צפייה בגלריה
רכב למבורגיני הוראקן
רכב למבורגיני הוראקן
למבורגיני הוראקאן
המחירים המוצהרים בפני משרד התחבורה לצמד המכוניות הם 2 מיליון שקל וכ-2.2 מיליון שקל. לצד הלמבורגיני מופיעה גרסה נדירה של פורשה 911: הדאקאר, שהיא למעשה גרסת שטח של פורשה 911, שמיועדת למי שמעוניין לקחת את מכונית העל הגרמנית ולשעוט בה בין דיונות וסלעים. במקרה של הפורשה האקזוטית, היבוא בוצע באמצעות יבואנית פורשה אורכיד - ולפי הרישומים מדובר במכונית שנמצאת בישראל. המחיר המוצהר: 1,895,000 שקל.
4 צפייה בגלריה
רכב פורשה 911 דקאר
רכב פורשה 911 דקאר
פורשה 911 דקאר
באופן מעניין, רישומי היבוא כוללים גם מספר גדול של האמרים חשמליים: תשעה רכבים שנרשמו ליבוא כבר בשבועיים הראשונים של 2024, כולם ביבוא אישי (UMI אינה מייבאת את הדגם לישראל) בטווח מחירים שנע בין 850 אלף שקל ל- 1.1 מיליון שקל בהתאם לרמת הגימור.
UMI, יבואנית שברולט רשמה בישראל מספר דגמים של רכבי השטח הגדולים של שברולט. עד כה רכבי השטח הגדולים של החברה לא יובאו לישראל באופן סדיר ולמעשה פרט לטנדר של שברולט - הקולוראדו, שברולט נעדרה לחלוטין מפלח השוק של רכבי השטח ה"קשוחים". לפי רישומי היבואנית, שברולט סאברבן נרשמה על ידי היבואנית במחיר של 700 אלף שקל ואחיה ה"קטן", שברולט טאהו נרשם גם הוא במחיר מוצהר של 650 אלף שקל.
4 צפייה בגלריה
רכב שברולט טאהו
רכב שברולט טאהו
שברולט טאהו
לצד אלה ניתן להבחין בשני דגמים נוספים של יצרני רכב סינים: גרסתה החשמלית של צ'רי FX, שמחירה המוצהר ברמת הגימור ההתחלתית הוא 160 אלף שקל (עד כה שווקה ה FX בישראל רק בגרסת בנזין) . במקרה של הצ'רי החשמליות נרשמו בישראל מכוניות במספר רמות גימור: NOBLE, COMFORT ורמה נוספת שהיבואנית מכנה TT. ו G01 של יצרנית הרכב הסינית סאנווים המיובא על ידי דלהום מוטורס, במחיר מוצהר של מעל 400 אלף שקל. בכל המקרים, המחיר המוצהר אינו בהכרח מחירו הסופי של הדגם לצרכן ועשוי להשתנות עם תחילת השיווק.