סגור
סוכנות הרכב לובינסקי מכירת רכבים פיג'ו סיטרואן
סוכנות הרכב לובינסקי (צילום: תומר הדר)

בלעדי
יבואנית רכב ראשונה מוציאה עובדים לחל"ת

חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG החלה להוציא עובדים בחברה לחל"ת - בין היתר ממחלקת השיווק שבימים אלה לא פעילה. מבדיקה בקרב יבואני רכב נוספים עולה כי עד כה אף יבואן נוסף לא הוציא עובדים לחל"ת, אך "הדברים יישקלו בהתאם למצב"

חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG, החלה להוציא עובדים בחברה לחל"ת, כך נודע ל"כלכליסט". לובינסקי היא יבואנית הרכב הראשונה שבוחרת להוציא עובדים לחל"ת. מבדיקה בקרב יבואני רכב נוספים עולה כי עד כה אף יבואן נוסף לא הוציא עובדים לחל"ת, אך "הדברים ישקלו בהתאם למצב".
לפי הצהרתה של דוד לובינסקי, החברה מונה כ-800 עובדים שפעילים ב-24 אולמות מכירה וב-34 מרכזי שירות. מספר העובדים שהוצאו לחל"ת אינו ידוע, אך ל"כלכליסט" נודע כי לפחות חלקם משתייכים למחלקות השיווק.
בקרב יבואני הרכב קיים מצב בעייתי – מחד חלק מהעובדים גויסו ומאידך אלה שנותרו בחברה אינם עוסקים במכירת רכבים באופן פעיל ונרחב לאור העובדה שהלקוחות אינם מגיעים. מעבר לכך, בגלל המלחמה יבואני הרכב צמצמו ברובם את היקפי השיווק והפרסום, מה שהופך את עובדי מחלקות אלה למיותרים. יבואני רכב אחרים כמו UMI יבואנית קדילאק ושברולט וקבוצת קרסו יבואנית רנו הודיעו מראש כי לא ישלחו עובדים לחל"ת מתוך עיקרון.
מהיבואנית נמסר: "לובינסקי מתנהלת בהתאם למצב במגוון מישורים כדי להבטיח פעולה תקינה, רציפה והולמת עבור לקוחותינו - בין אם על ידי חיזוק תחומי השירות והחלפים והתאמת כוח האדם בתחומים אחרים כמו מכירות, באמצעות הכלים הזמינים כמו תזמון משמרות, ניצול ימי חופשה וגם חל"ת באופן נקודתי ואישי בהתאם למצבו האישי של כל עובד, תפקידו וכיו"ב".