סגור

מרצדס: נסענו מעל 1,000 קילומטר ברכב חשמלי בין טעינות

שיאי טווח הנסיעה ברכב חשמלי הם שיאים שמידת מהימנותם או שימושם מוטלת בספק שכן אף לקוח לא באמת זקוק לטווח כה גדול. בעידן בו טווח נסיעה בין טעינות הפך לסוג של גביע קדוש בין היצרניות, מרצדס טוענת כי הצליחה לנסוע מעל אלף קילומטרים במכונית חשמלית בין טעינות

בעידן בו טווח נסיעה בין טעינות הפך עבור יצרני הרכב לסוג של גביע קדוש, במיוחד במלחמה בין היצרניות הגרמניות הוותיקות והמתחרות החדשות של טסלה ולוסיד, מרצדס טוענת כי הצליחה לנסוע מעל אלף קילומטרים במכונית חשמלית בין טעינות.
בפועל, כל שיאי טווח הנסיעה ברכב חשמלי הם שיאים שמידת מהימנותם או שימושם בעולם האמיתי מוטלת בספק- מעטים הלקוחות שיצטרכו לנסוע 1,000 קילומטרים בין טעינות ולשלם את הסכומים שנדרשים כדי לייצר היום סוללות שבאמת יספקו את היכולות הללו- אבל ליצרני הרכב חשוב להראות שהטכנולוגיה נמצאת בידיהם, יותר כאקט הצהרתי.
1 צפייה בגלריה
benz record
benz record
מרצדס VISION EQXX
(צילום: יצרן)
המכונית ששימשה את מרצדס בנץ לצורך הנסיעה היא מכונית שהרוב המכריע של לקוחות מרצדס לא יכולים לרכוש וגם לא יוכלו לרכוש: מרצדס VISION EQXX, מכונית תצוגה שמרצדס בנץ בנתה באמצעות שימוש בידע שהיצרנית צברה על מסלולי מרוצים בתחומים כגון אוירודינאמיקה וחיסכון במשקל. ידע שהיצרנית מבטיחה שיחלחל בבוא היום למכוניות מרצדס בנץ בייצור סדרתי. המרצדס האמורה יצאה ממטה החברה בשטוטגארט ונסעה עד לחוף קסיס שבדרום צרפת. לפי החברה- עם תום הנסיעה אפילו נותרו למכונית החשמלית עוד 15% מקיבולת הסוללה להמשך נסיעה.