סגור

פרסום ראשון
רכשתם מכונית של ג'ילי הסינית? תיאלצו להמתין

ג'יאומטרי C נחשבת כיום למכונית החשמלית הסינית הנמכרת ביותר בישראל "על הנייר" עם אלפי הזמנות; ואולם בימים האחרונים קיבלו חלק מהלקוחות הודעות על דחייה באספקה

ג'ילי הסינית צפויה לדחות את מועד אספקתן של מכוניות חשמליות המיועדות לישראל - כך עולה מהודעות אשר נשלחו בימים האחרונים לחלק מלקוחות היבואנית.
ג'ילי ג'יאומטרי C נחשבת כיום למכונית החשמלית הסינית הנמכרת ביותר בישראל "על הנייר" עם אלפי הזמנות אשר מיועדות להיות מסופקות השנה ללקוחות פרטיים ולציי רכב.
ואולם, כפי שפורסם היום ב"כלכליסט", יצרני הרכב הסינים מוצאים עצמם מתמודדים עם מחסור בחומרי גלם אשר מגיעים מאוקראינה.

1 צפייה בגלריה
מבחן רכב ג'ילי ג'יאומטרי C 350
מבחן רכב ג'ילי ג'יאומטרי C 350
ג'ילי ג'יאומטרי C 350
(צילום: טל אזולאי)
ג'ילי אינה יצרנית הרכב החשמלי הסינית היחידה אשר מתמודדת עם קשיי אספקה: יבואנית MG הודיעה בשבוע שעבר כי עקב התפרצות קורונה יחולו שינויים במתכונת היצור של ה-SZ החשמלית. להערכת גורמים בתחום, בחודשים הקרובים צפויים מחירי מכוניות חשמליות מסין לעלות, כאשר הסנונית הראשונה היתה כמובן התייקרותה של טסלה בשבוע שעבר.
מג'ילי ישראל נמסר בתגובה: "בדומה ליצרניות רכב אחרות בכל העולם, וללא יוצא מן הכלל, גם ג'ילי, אחת מיצרניות הרכב הגדולות והאמינות בעולם, מתמודדת בעת האחרונה עם מחסור חמור בחומרי הגלם המשמשים בתעשיית הרכב, ובכלל זאת: שבבים, סוללות וחומרים נוספים. ג'ילי ישראל מתכננת לספק את כל ההזמנות של לקוחותיה עוד השנה, כאשר עד סוף מרץ צפויים להימסר מעל אלף רכבים, ובמהלך אפריל ייכנסו לארץ עוד כ-1,000 רכבים שיימסרו באפריל-מאי. במצב הנוכחי, של אי הוודאות הקיימת, אנו מקפידים ליידע את כל לקוחותינו על כל מידע חדש שמתקבל. נמשיך לעשות את מירב המאמצים מול היצרן במטרה לקדם לישראל משלוחים ולספק את הרכבים בזמן הקצר ביותר".