סגור
מתוך הסדרה קופה ראשית פנאי
מתוך הסדרה קופה ראשית (צילום: באדיבות כאן 11)

מאפריל: נטפליקס ישראל תשדר סדרות של תאגיד השידור הציבורי

העסקה כוללת את ארבע העונות של הסדרה עטורת הפרסים קופה ראשית - כולל האחרונה שצפויה לעלות ב-26 באפריל, שתי עונות של המפקדת, עלומים, שעת אפס והדרמה החדשה איסט סייד - שהקרנת הבכורה שלה תהיה ביום ראשון הקרוב

החל מחודש אפריל הקרוב, סדרות כמו "קופה ראשית", "עלומים", "שעת אפס" ו"המפקדת" של כאן 11 יהיו זמינות לראשונה בנטפליקס ישראל. נטפליקס תשדר גם את הדרמה החדשה של תאגיד השידור הציבורי, "איסט סייד" בכיכובו של יהודה לוי, זמן קצר לאחר הקרנת הבכורה שלה בכאן 11 ביום ראשון הקרוב. הסדרה מגוללת את סיפורו של מומי (לוי), אב יחידני למאיה (גפן קמינר), נערה על הספקטרום, שעובד כסוחר נדל"ן במזרח ירושלים.
העסקה כוללת גם את כל ארבע העונות של הסדרה עטורת הפרסים "קופה ראשית", כולל האחרונה, שצפויה לעלות ב-26 באפריל וכן שתי עונות של "המפקדת", המתוכננת לצאת להפקת העונה השלישית בקרוב.
טל פרייפלד, סמנכ"לית הטלוויזיה, של כאן: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם נטפליקס. זהו נדבך נוסף במשימה שלנו - להנגיש את התוכן בעברית לצופים בכל הפלטפורמות ולעודד את תעשיית התוכן הישראלית ברוכת הכישרונות. עסקה מסוג זה היא זריקת מרץ לתעשייה המקומית - ההכנסות יחולקו בין המפיקים לבין התאגיד שישקיע את הרווחים בהפקות מקור נוספות".
לפי פרייפלד התכנים בנטפליקס לא יבואו על חשבון הפלטפורמות האחרות, "העסקה לא בלעדית. כלומר, לא תיחסם ההפצה בארץ ביוטיוב למשל. ההסכם מאפשר עוד חשיפה - למי שנוח לו יותר בנטפליקס. יש כאלה שמעדיפים ככה למרות שתוכן זמין וימשיך להיות זמין גם בכאן box, באתר ובאפליקציה וגם ביוטיוב".
סמנתה בלנקו, מנהלת רכש וקו פרודוקציות בנטפליקס: "אנחנו שמחים לעבוד עם כאן שיש לה רקורד מדהים של יצירת כמה מהתכנים הטובים ביותר בישראל, ונרגשים להביא את התוכן האותנטי והמקומי לקהל הישראלי שלנו".