סגור
דקל סטולרו דקל אשר סטולרו הבעלים של אתר שוז אונליין
דקל סטולרו , הבעלים של אתר שוז אונליין (צילום: אלעד גרשגורן)

פרסום ראשון
הנאמן של אתר הנעליים שוז אונליין מעמיד אותו למכירה

בעלת האתר, חברת סיפקו אונליין, נקלעה לקשיים לאחר שצברה חובות של יותר מ-10 מיליון שקל. ביהמ"ש הוציא צו עיכוב הליכים נגד החברה ומינה לה כנאמן את עו"ד יוסי בן נפתלי. הנאמן הודיע כי ניתן להגיש הצעות לרכישת החברה עד יום חמישי  


הנאמן של אתר הנעליים שוז אונליין (shoesonline) קיבל את אישור בית המשפט ופירסם הזמנה להציע הצעות לרכישת חברת סיפקו אונליין שהיא הבעלים של האתר. ניתן להגיש הצעות עד יום חמישי הקרוב. השופטת בטינה טאובר מבית המשפט המחוזי בחיפה הוציאה במחצית חודש מאי צו עיכוב הליכים לחברה וצו להקפאת הליכים אישי נגד מנכ"ל החברה, דקל אשר סטולרו. כמו כן השופטת מינתה לחברה מפעילת האתר את הנאמן עו"ד יוסי בן נפתלי ממשרד עו"ד מטרי מאירי וכט ושות'. משמעות הצו כי לא ניתן לפתוח או לנהל הליכים משפטיים כנגד החברה.
במסגרת בקשה שהגיש לפני מספר ימים לבית המשפט ביקש הנאמן את אישור בית משפט למכור ציוד משרדי של החברה תמורת 15 אלף שקל. הנאמן פועל לאיתור ואיסוף מקורות כספיים שיאפשרו את הפעלתה של החברה ולו באופן מצומצם. מהבקשה שהגיש הנאמן לבית משפט עולה כי בימים הקרובים יגיש דו"ח ראשוני באשר לכדאיות הכלכלית בהבראת החברה ושיקומה או פירוקה.
הבעלים של האתר, חברת סיפקו אונליין, הגישה החודש לבית המשפט המחוזי בחיפה בקשה למתן צו לפתיחת הליכים. במסגרת הבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד אמיר דולב ממשרד מיתר, נטען כי החברה נקלעה לקשיים עקב משבר כלכלי שפגע ביכולתה לגייס כספים. עוד נטען כי החברה חדלת פירעון ונצברו לה התחייבויות לספקים שמועד תשלומם חלף בסכום מוערך של כ-9.7 מיליון שקל. כמו כן טרם שולמו משכורות לעובדים לחודש אפריל 2024 בסכום כולל של 327 אלף שקל, וזאת בנוסף לחובות לעובדים בגין גמר חשבון וכן חוב כולל של כמיליון שקל בחשבונות הבנק של החברה.
עוד נטען כי ב-11 באפריל התקבלה הצעה ממשקיעים פרטיים לכניסה והשקעה בחברה אולם העסקה נפלה. ב-3 במאי התקבלה פנייה מגורם שהביע התעניינות להשקעה בחברה וקבלת השליטה בה אך פנייה זו לא התגבשה לכדי הצעה מחייבת ולכן החברה פנתה להגנת בית המשפט.