סגור

שוד נועז בלב ת"א: פרצו לחדר כספות, כפתו את המאבטח ושדדו עשרות כספות

מחברת "רותניום כספות", שהקימה לדבריה ב-2015 ברחוב אחד העם את "חדר הכספות המאובטח הראשון והגדול בארץ", נשדדו עשרות כספות. באתר נכתב כי חדר הכספות "מאובטח ברמה הגבוהה ביותר". טרם ידוע מה הסכום שנגנב

שוד כספות נועז בלב תל אביב: פורצים נכנסו אתמול (יום ה') לחדר כספות ברחוב אחד העם במרכז העיר, כפתו את המאבטח שהיה במקום ושדדו עשרות כספות. השודדים נמלטו מהמקום ועד כה איש לא נעצר. עדיין לא ידוע מה הסכום שנגנב מהמקום.
הכספות נשדדו מחברת "רותניום כספות", שלפי אתר האינטרנט שלה הקימה בשנת 2015 "בלב לבו הפועם של מרכז העסקים בתל אביב, בסמוך לשדרות רוטשילד, את חדר הכספות המאובטח הראשון והגדול ביותר בישראל". לפי האתר, במקום גם חדר כספות ליצירת אמנות.

1 צפייה בגלריה
השודדים פרצו לעשרות כספות
השודדים פרצו לעשרות כספות
השודדים פרצו לעשרות כספות
(אתר רותניום)
לפי אתר החברה, "חדר הכספות המפואר משתרע על שטח של כ-500 מ"ר ומאובטח ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר הקיימת כיום בישראל ומותאם לדרישות הרגולטוריות ולדרישות כל חברות הביטוח".
באתר "רותניום" נכתב כי בין הלקוחות שלהם גם אנשי עסקים מובילים ומנכ"לי החברות המובילות במשק. "מערך האבטחה המוקפד של חדר הכספות, תוכניותיו והנהלים הובאו לישראל באמצעות חברה משוויץ המתמחה בבניית חדרי כספות בשווייץ ובעולם", כתבו. "החברה שמה בראש סדר העדיפויות את עניין האבטחה, הביטחון, והבטיחות האישית של המשתמשים בשרותי הכספות".