סגור
כדורגל יורו 2024 גרמניה
כדור יורו 2024 (צילום: AP Photo/Markus Schreiber)

רגע לפני היורו: yes מייקרת את ערוצי הספורט של צ'רלטון

חברת התקשורת תייקר החל מיוני את חבילת ערוצי ספורט 2,3,4,1 ב-4 שקלים - ל-86.9 שקלים. עוד בטרם השינוי, הציעה החברה את המחיר היקר ביותר בשוק. לדברי yes, הרקע להתייקרות הוא "התייקרויות מתמשכות ומשמעותיות במחירי זכויות שידורי הספורט בארץ ובעולם"

Yes מייקרת את המחיר עבור חבילת ערוצי הספורט של צ'רלטון (ספורט 2,3,4,1), החל מ-1 ביוני, רגע לפני תחילת היורו הקרוב. לאחר עדכון המחירים, תעלה חבילת הערוצים של צ'רלטון 86.9 שקל, לעומת 82.9 שקל כיום. עוד בטרם השינוי, עלות חבילת ערוצי ספורט 1 ב-yes הייתה הגבוהה ביותר מבין חברות התקשורת.
בפרטנר עלות חבילת הערוצים של צ'רלטון היא 79 שקל לחודש, כאשר רכישה לצפייה יומית עומדת על 29.9 שקל. ב-HOT עלות חבילת הערוצים, יחד עם האפליקציה המאפשרת לצפות בתכנים גם במכשירים סלולריים, עומדת על 91.9 שקל לחודש; באתר החברה לא מופיע המחיר ללא האפליקציה (TO-GO), אך בעבר פורסם כי מחירה הוא כ-10 שקלים, מה שמוביל לכך שהמחיר ב-HOT עומד על 81.9 שקל לחודש. מחיר רכישה יומית של החבילות עומדת על 30.60 שקל. בסלקום, עלות חבילה חודשית היא 82 שקל.
בספטמבר אפשרה צ'רלטון לראשונה לצפות בתכני הערוצים גם במכשירים הסלולריים – לאחר שנים בהן סירבה החברה לעשות זאת. העלות בכל חברות התקשורת היא כ-10 שקלים. ההחלטה לאפשר את החבילות הניידות הגיעה על רקע כוונתו של שר התקשורת שלמה קרעי, כחלק מחוק השידורים הרחב שקידם, לחייב את ספקיות התקשורת לאפשר צפייה בשידורי ספורט גם במכשירים ניידים, או שלא יוכלו לשדר אותם כלל.
מ-yes נמסר: "עדכון המחיר בערוצי הספורט של צ'רלטון הינו על רקע התייקרויות מתמשכות ומשמעותיות במחירי זכויות שידורי הספורט בארץ ובעולם".