סגור
HBO MAX HBO מקס
HBO מקס (צילום: JOCA_PH / Shutterstock)

שירות הסטרימינג של HBO מתעכב: יגיע לארץ רק ב-2024

מדובר בשנה מאוחר יותר מהיעד המקורי, ובמתכונת משולבת עם השירות של דיסקברי פלוס. בשבוע שעבר הודיעה חברת yes על שיתוף הפעולה שלה עם שירות הסטרימינג של דיסקברי פלוס, שיכול להצביע על שיתוף פעולה עתידי עם HBO מקס

שירות הסטרימינג HBO מקס היה אמור להיכנס לישראל במהלך שנת 2023, אך ל"כלכליסט" נודע כי תוכניות החברה השתנו והוא צפוי להשיק את פעילותו בארץ רק בשנת 2024, ובמתכונת משולבת עם השירות של דיסקברי פלוס.
באפריל האחרון הושלמה עסקת המיזוג של דיסקברי והאחים וורנר, אשר מחזיקים גם ב־HBO, CNN, וורנר מיוזיק ועוד. בטרם העסקה רכשה דיסקברי 21% ממניות רשת 13 - שגם איתה יש לה פרויקטים עתידיים משותפים על הפרק. בשבוע שעבר הודיעה חברת yes על שיתוף הפעולה שלה עם שירות הסטרימינג של דיסקברי פלוס, וכעת השירות החדש זמין רק ללקוחותיה ב־19.9 שקל לחודש, ועם הטבה של שלושה חודשים בחינם.
בתור התחלה השירות לא יהיה זמין לקהל הרחב באפליקציה אחרת אלא רק ללקוחות yes ו־Sting. שיתוף פעולה זה גם יכול להצביע על שיתוף פעולה עתידי עם HBO מקס. שירות HBO גייס בינתיים 76 מיליון מנויים ברחבי העולם נכון לאוגוסט, בהשוואה ל־24 מיליון מנויים לדיסקברי פלוס. רק ביוני האחרון יצא לדרך שיתוף הפעולה של yes עם דיסני פלוס, הכולל חצי שנה חינם למנויי yes בשירות הסטרימינג של דיסני.
הדו"חות האחרונים שיקפו כי yes גייסה 3,600 מנויים ברבעון. עם זאת, מכיוון ששיתוף הפעולה עם דיסני פלוס מזכה את הלקוח בחצי שנה חינם, ייתכן שעסקה זו לא תשפר בהרבה את יכולת שימור הלקוחות של yes.