סגור

התוכנית של אופרה וסדרות דוקו: yes תשתף פעולה עם שירות הסטרימינג דיסקברי פלוס

החברה תשתף פעולה עם שירות הסטרימינג של וורנר מיום רביעי, ובשלב הראשון השירות יהיה זמין רק ללקוחות yes וסטינג. חברת Warner Brothers Discovery מחזיקה גם בשירות הסטרימינג HBO, שצפוי להיכנס לארץ ב-2023

חברת הטלויזיה yes הודיעה היום על שיתוף פעולה עם שירות הסטרימינג דיסקברי פלוס של חברת Warner Brothers Discovery Inc.
התוכן של דיסקברי פלוס מכיל מעל 2,000 שעות צפייה, בדגש על תכנים דוקומנטרים, כמו סרט תיעודי על חייו של טראמפ, על מערכת היחסים בין ג'וני דפ לאמבר הרד שנגררה למשפט. אולם הוא מכיל גם את תוכנית האירוח של אופרה וינפרי, סדרות פשע ולייף סטייל.
נכון לעכשיו יש לו 24 מיליון מנויים ברחבי העולם ב-220 מדינות. שיתוף הפעולה יצא לדרך ביום רביעי, ולפחות בשלב הראשון שירות דיסקברי פלוס יהיה זמין רק ללקוחות יס במחיר של 19.9 שקל לחודש, וגם ללקוחות מוצר הלואו-קוסט של יס בשם sting.
עוד סיבה ששיתוף הפעולה הזה מעניין היא שחברת Warner Brothers Discovery Inc מחזיקה גם בשירות הסטרימינג HBO אשר צפוי להיכנס לארץ במהלך שנת 2023. יהיה מעניין לראות האם שיתוף הפעולה עם החברה יוביל לשילוב ידיים גם עם שירות סטרימינג זה. שירות HBO גייס בינתיים 76 מיליון מנויים ברחבי העולם נכון לאוגוסט האחרון.
רק ביוני האחרון יצא לדרך שיתוף הפעולה של yes עם דיסני פלוס, הכולל חצי שנה חינם למנויי yes בשירות הסטרימינג של דיסני. הדו"חות הכספיים האחרונים שפורסמו שיקפו כי שיתוף פעולה זה העביר את החברה לגיוס מנויים חיובי, ובמהלך הרבעון השני של שנת 2022 היא גייסה 3,600 לקוחות חדשים. עם זאת, מכיוון ששיתוף הפעולה עם דיסני פלוס מזכה את הלקוח בחצי שנה חינם בלבד, ייתכן שעסקה זו לא תשפר בהרבה את יכולת שימור הלקוחות של yes.
בינתיים החברה מתקדמת קדימה והכריזה כעת על שיתוף פעולה עם שירות סטרימינג בינלאומי חדש (אך מדובר הרבה פחות) - דיסקברי פלוס. השאלה הגדולה היא האם שיתופי פעולה אלו יסייעו לחברה להתמודד עם התחרות הגוברת בשוק הטלוויזיה, זו שרק צפוייה להתגבר בעקבות כניסת שירות הסטרימינג FREETV בחודשים הקרובים, שירות מוזל שאמור לכלול את תכני הטלויזיה של קשת ותכני הספורט והילדים של RGE.