סגור
שר פיטנס שיר סנדה מכוני כושר נקלעו לקשיים
שר פיטנס (נחום סגל)

פרסום ראשון
הולמס פלייס ורשת ספייס מתמודדות על רכישת פעילות סניפי שר פיטנס

השופטת בטינה טאובר נעתרה לבקשת נאמני החברה ואישרה להם לפרסם הזמנה לרכישת החברה שנקלעה לקשיים, פעילותה, נכסיה לרבות המותג, המוניטין וסימן המסחר

שתי הצעות הוגשו לרכישת הפעילות של סניפי חברת שר פיטנס שנקלאה לקשיים או חלקם. ההצעות הן של רשת הולמס פלייס וספייס מועדוני כושר. לכלכליסט נודע כי ההתמחרות מתבצעת בשעות אלה.
השופטת בטינה טאובר נעתרה בשבוע שעבר לבקשת נאמני חברת שר פיטנס ואישרה להם לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת החברה, פעילותה, נכסיה לרבות המותג, המוניטין וסימן המסחר SHER FITNESS. בכך לא קיבלה השופטת את התנגדות שיר סנדה, בעלת השליטה בחברה. השופטת ציינה כי במסגרת המשא ומתן שיקיימו הנאמנים עם רוכשים פוטנציאליים יובהר על ידי הנאמנים הזמניים כי העברת סימן המסחר כפופה לאישור רשם סימני המסחר.
1 צפייה בגלריה
עו"ד תחסין עוואד
עו"ד תחסין עוואד
עו"ד תחסין עוואד
השופטת קבעה כי "על מנת שיעלה בידי הנאמנים הזמניים להעשיר ולו במעט את קופת החברה ולאפשר תשלום שיעור דיבידנדים לנושים בתיק זה אכן יש חשיבות מכרעת להעמדת החברה ו/או פעילות החברה ו/או סניפי הרשת ו/או המותג 'שר פיטנס' למכירה כבר בשלב זה. ניתן להצר על כך כי בעלת המניות אשר בראשית ההליך חזרה והצהירה כי כל רצונה בשיקום החברה ותשלום חובתיה לנושים נוקטת בצעדים כאלה ואחרים שלא נועדו אלא להכביד על פעילות הנאמנים הזמניים ולהכשיל את מקסום השבת החוב או לפחות חלק ממנו לנושיה ובכלל זה לעובדות החברה ולמתאמנות".
בית המשפט מינה לחברה את הנאמנים עו"ד חנית נוב ממשרד נוב, קסנר, שניר ושות' ורו"ח עישאן יאסר ממשרד תחסין עוואד ואח'. הנאמנים פרסמו מודעה לקבלת הצעות לרכישת החברה והתעניינו מספר גופים ביניהם רשת חברת ספייס מועדוני כושר שיוצגה על ידי עו"ד דוד ביטון. הנאמנים המיוצגים על ידי עוה"ד תחסין עוואד ושני גרינברג עורכים היום (שני) התמחרות במהלכה מתחרות רשת הולמס פלייס וספייס מועדוני כושר. עובדות ברשת מיוצגות על ידי עו"ד אופיר רונן.