סגור
ועידת התחזיות 31.12.19 אורן הלמן גלריה
אורן הלמן (צילום: אוראל כהן)

אורן הלמן סמנכ"ל השירות, השיווק והרגולציה של חברת החשמל, פורש

הלמן פורש לאחר 12 שנות עבודה בחברה כסמנכ"ל בכיר, הוותיק בין חברי ההנהלה בחברת החשמל. הוא אמר כי בכוונתו לפנות לאתגרים חדשים במגזר העסקי

אורן הלמן, סמנכ״ל השירות, השיווק והרגולציה של חברת החשמל הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים לאחר 12 שנות עבודה בחברה. הלמן, הוותיק בהנהלה הבכירה של חברת החשמל, אמר כי בכוונתו לפנות לאתגרים חדשים במגזר העסקי.
במהלך שנותיו כסמנכ"ל, הלמן הקים את מערך הרגולציה של חברת החשמל, את היחידה לקשרי משקיעים, וכן את מערך ה- ESG, זאת במקביל לניהולו את מערך התקשורת, הפרסום והשיווק של החברה.
בהודעתו הודה אורן הלמן ל-3 המנכ"לים (אלי גליקמן, עופר בלוך ולמאיר שפיגלר) וליו"ר וחברי הדירקטוריון (בראשות יפתח רון-טל ושלמה ארביב), שעבד איתם. "תודה גם לארגון העובדים שידע לדחוף ולתת גב למהלכים שהיו נראים משוגעים על הנייר והפכו למציאות ששינתה את פני חברת החשמל".
מאיר שפיגלר, מנכ״ל חברת החשמל, אמר כי "לאורן הלמן יש זכויות רבות, אותן קידם והטמיע, במהלך 12 שנות תפקודו כסמנכ״ל בכיר, במערכות השרות והתקשורת בחברת החשמל. אבקש להודות לו בשם הנהלת החברה ובשמי, על תרומתו לתפקוד החברה ולתדמיתה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".