שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

חברת Dynamic Yield גייסה 32 מיליון דולר

החברה פיתחה טכנולוגיה להתאמה של תוכן שיווקי למשתמשים, ומתכננת להביא אותה לקיוסקים דיגיטליים, מרכזי שיחות קופות ומוצרי אינטרנט הדברים. את סבב הגיוס הובילה קרן ויולה צמיחה והשתתפו בו יוניון טק ומשקיעי החברה הקיימים

מאיר אורבך 14:1808.08.18

חברת דינמיק יילד (Dynamic Yield), שמפתחת כלי התאמת תוכן לצרכנים לצורך שיפורי שיווק וממשק, גייסה 32 מיליון דולר בהובלת קרן ויולה צמיחה ובהשתתפות יוניון טק ונצ'רס, מקבוצת יוניון של ג'ורג' חורש. החברה הוקמה ב-2012 על ידי ליעד אגמון ועמרי מנדלביץ׳ ומעסיקה כיום כ-180 עובדים, מהם 100 בישראל.

 

 

עד כה גייסה דינמיק יילד 77 מיליון דולר, והיא מתכננת להישען על הסבב הנוכחי כדי להביא את הטכנולוגיה שלה לקיוסקים דיגיטליים, קופות, מרכזי שיחות, התקני אינטרנט הדברים ועוד. בסבב הגיוס השתתפו גם משקיעי החברה הקודמים - לה מייסון הצרפתית, כללטק, ורטקס, בסמר וקרן מרקר.

ליעד אגמון ועמרי מנדלביץ' ליעד אגמון ועמרי מנדלביץ' צילום: תמוז רחמן

 

 

דינמיק יילד פיתחה פלטפורמה שמסייעת למשווקים להגדיל את הכנסותיהם על ידי התאמה אוטומטית של תוכן אתר האינטרנט, אתר המובייל, האפליקציה או המיילים השיווקיים שהמשווק שולח ללקוחות. במחקר שהוציאה גרטנר לאחרונה, הגדירה את הפיתרון של החברה כטוב מבין 18 מוצרים מקבילים. "אני מאוד גאה על כך שגרטנר בחרה לשים אותנו כחברה המובילה בתחום בעולם בסיקור ראשון שהיא הוציאה על תחום הפרסונליזציה", אמר אגמון, מנכ"ל החברה, ל"כלכליסט". יצאנו ברביע העליון מעל חברות מובילות בשוק".

 

"כאשר אמזון גו מאפשרת לכל לקוח לשלם ישירות באמצעות הסמארטפון וכל חברות התעופה מבצעות צ'ק-אין מקיוסקים, קשה לדמיין עתיד שבו כל אינטראקציה עם לקוח תהיה מותאמת אישית אליו", אמר אגמון. "אנחנו מאמינים שהעתיד כבר כאן וחברות בוחרות כיום את ההתאמה האישית".

 

נטהלי רפואה, שותפה בקרן ויולה צמיחה נטהלי רפואה, שותפה בקרן ויולה צמיחה צילום: תמוז רחמן

 

 

"בחרנו להשקיע בדינמיק יילד שמציגה יכולות גבוהות בתחום של ההתאמה האישית בעולם הצומח של המסחר האלקטרוני. החברה הצליחה לרכוש מאות לקוחות גלובליים", אמרה נטהלי רפואה, שותפה בויולה צמיחה. "הגיוס, לצד הצוות המוכשר של החברה, יאפשר לה להמשיך לשמור על קצב הצמיחה וההובלה שלה בשוק".

 

 

 

החברה שכרה לאחרונה שורה של בכירים לתפקידי סמנכ"ל, ביניהם דיוויד ששון שהיה סמנכ"ל התפעול של אאוטבריין, כרמית טבת צוקי שהיתה סמנכ"לית הכספים של טייקי, אורי באואר היה סמנכ"ל הפיתוח של storwise שנרכשה על ידי IBM ועוד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x