$
חדשות טכנולוגיה

החזון של TapSense: שעון אפל יהיה מלא בפרסומות

טאפסנס, שעוסקת בפיתוח פלטפורמות פרסום מתקדמות, חשפה מערכת פרסום ייעודית לשעון החכם של הענקית האמריקאית. היא תאפשר למפרסמים להציג למשתמש הודעות מבוססות מיקום, באנרים זעירים ועוד

נמרוד צוק 17:1506.01.15
אפל ווטש עתיד להגיע לשוק בחודשים הקרובים. הוא אמנם יעלה 349 דולר ויציע מסך זעיר בגודל של 1.5 אינץ' בלבד - אבל זה לא אומר שלא יהיה מי שינסה לנצל את שטח התצוגה היקר כדי לדחוף לבעלי השעון עוד קצת פרסומות.
חברת טאפסנס (TapSense), שעוסקת בפיתוח פלטפורמות לפרסום במובייל, הכריזה אתמול על מערכת הפרסום הראשונה שפותחה באופן ייעודי לשעון החכם של אפל היא מציעה למפרסמים, למותגים, למשרדי פרסום ולמפתחי אפליקציות לנצל את האפשרויות הטמונות בשעון לפרסומות אינטראקטיביות והצגת פרסומות תלויות-מיקום (כמו קופונים שיופיעו כאשר המשתמש נמצא בקרבת בית עסק).

 

אפל ווטש באירוע חשיפתו אפל ווטש באירוע חשיפתו צילום: apple.com

 

"המחשוב הלביש ואינטרנט הדברים הם החזיתות החדשות של מהפכת המובייל ובשעה שמתחרינו עדיין עסוקים בפלטפורמות מיושנות, אנו מתמקדים במוצרים כמו האפל ווטש, שעשוי להיות מוצר משנה קטגוריה כפי שהיו האייפוד והאייפון", אמר מנכ"ל טאפסנס אש קומאר.

 

כחלק מהמערכת תציע טאפסנס למפתחים ערכת פיתוח שתשתלב בפלטפורמת הפיתוח WatchKit של אפל ותאפשר להם לשלב באפליקציות פרסומות בפורמטים שמותאמים לגודל המסך של השעון ולמאפייני השימוש בו. המהלך לא התקבל בהתלהבות רבה בעיתונות הטכנולוגיה: באתר ValleyWag, לדוגמה, הקדישו לו אייטם שכלל כמה שורות סרקסטיות ואת הכותרת "סיבה נוספת לא לקנות את האפל ווטש".

 

חשוב לזכור ששעון אפל הוא לא מוצר המחשוב הלביש היחיד שעתיד להציג פרסומות, אך הראשון שנבנתה עבורו פלטפורמת פרסום ייעודית. יש להניח שעם הצמיחה בתפוצת אנדרואיד Wear תזכה גם מערכת הפעלה זו לפלטפורמת פרסום משלה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x