$
חדשות טכנולוגיה

מיקרוסופט לא מוותרת על בינג, מתכננת להרחיב אותו

מנוע החיפוש של החברה מחזיק נתח זעום משוק החיפוש ברשת; לעומתו, תפוצת מערכת ההפעלה ווינדוס פון צומחת במהירות. מיקרוסופט מתכננת לשלב את השניים בצורה נרחבת ולהתמקד בשווקי אירופה, הודו והמזה"ת

נמרוד צוק 12:5923.06.14
מיקרוסופט מתכננת שדרוג רחב היקף של בינג בגרסאות הבינלאומיות שלו, במטרה לנצל את נתח השוק הגדל של מכשירי הווינדוס פון מחוץ לארה"ב כדי לחזק את מנוע החיפוש, כך התגלה בעקבות מודעת דרושים שפורסמה לפני מספר ימים. היעדים העיקריים של מיקרוסופט הם שווקי אירופה, המזה"ת והודו.
"בינג עומד לקראת תוכנית להתרחבות גאוגרפית ופיתוח המוצר, השאפתנית ביותר בהיסטוריה של מנוע החיפוש. השווקים הבינלאומיים הם עתה בחזית ובמרכז הפעילות של בינג" נכתב במודעה לגיוס מנהל בכיר לפיתוח עסקי, שפרסמה החברה בלוח המשרות הפנימי שלה. "ASG (חטיבת השירותים והשירותים בחברה, נ"צ) נחושה להפוך את בינג למוצר איכותי ב-75 מדינות, במטרה לענות על הצרכים של מיקרוסופט, מוצרי הליבה שלה ושותפיה העיקריים - ווינדוס 8, ווינדוס פון, אקסבוקס, נוקיה, יאהו ואחרים", נכתב במודעה.

 

בינג (למטה) וגוגל (למעלה) בינג (למטה) וגוגל (למעלה) צילום מסך: googleblog.blogspot.com

 

המנהל שהחברה מגייסת יהיה אחראי ליצירת "שיתופי פעולה אסטרגיים ועסקות טקטיות בתחומי החיפוש והתוכן", על פי נוסח המודעה, בפלטפורמות הווב, המובייל ואקסבוקס, כאשר הכישורים שנדרשים מהמועמדים כוללים יכולות משא ומתן, בניית קשרים אישיים, יכולות אנליטיות, נסיון והבנה בפיתוח יישומי אינטרנט, יצירת תזרימי הכנסות ברשת והיכרות עם עולם הפרסום המקוון.

  

נתח השוק של בינג ברחבי העולם עמד בחודש האחרון, על פי נתוני NetMarketShare המתייחסים לחיפוש מדפדפני PC, על 6.22% בלבד, כאשר למנוע החיפוש של יאהו שמתבסס עליו היו 6.74%. בתחום המובייל הוא קטן עוד יותר, עם 2.25% בלבד. בארה"ב הוא גדול יותר משמעותית - 18.2% לבינג ו-10.8% ליאהו, נכון לסוף 2013, כאשר אחת הסיבות לכך היא שירותים עשירים ומתקדמים יותר שמיקרוסופט שילבה בגרסה האמריקאית.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x