$
הייטק והון סיכון

אימפרבה במתח: Foresight מגייסת 4 מיליון דולר ממאגמה וסידר

הטכנולוגיה של חברת האבטחה מציגה עבור הגולשים שכפול של אתרי אינטרנט, מה שמאפשר שימוש רציף גם בעת התקפות סייבר. בין לקוחות החברה נמנים התעשייה האווירית, עיריית ת"א ומספר בנקים בישראל

אסף גלעד 13:2222.10.13

חברת הסטארט-אפ Foresight, מתחרה ישראלית לאימפרבה של שלמה קרמר, גייסה לאחרונה 4 מיליון דולר מהקרנות מאגמה וסידר, כך נודע ל"כלכליסט".

פורסייט פיתחה פיירוול לשירותי ווב (web application firewall) ואתרי אינטרנט של בנקים וחברות ביטוח המגן עליהם מפני מתקפות סייבר בעלי דפוסים מוכרים, וכאלה שאינם מוכרים, מה שמכונה בתעשייה כ'התקפות יום הדין'.

 

הטכנולוגיה של פורסייט מציגה עבור הגולשים מה שהם מכנים 'הולוגרמה' של אתר האינטרנט, טכנולוגיית ענן המייצרת אתר המהווה שכפול מובהק של אתר המקור. בצורה זו הגולשים יכולים לבצע פעולות מוגדרות מראש ללא יכולת סטייה, ופעילות חריגה נחשדת על ידי החברה כפעילות סייבר.

 

שחר צפריר, שותף בקרן מאגמה שחר צפריר, שותף בקרן מאגמה

 

הגיוס יאפשר לחברה להרחיב פעילותה בחו"ל

 

החברה הוקמה בידי ישראל רגוצקי, לשעבר בכיר ביחידת מצוב, המשמש כמנכ"ל ונמרוד לוריא, מומחה לאבטחת אתרי אינטרנט ולשעבר בכיר ביחידת אבטחת המידע של מיקרוסופט, והחברות 2Bsecure ואבנט, המשמש כיום סמנכ"ל הטכנולוגיות. השניים הקימו את חברת הייעוץ לאבטחת מידע קיוריטי (Qrity), שנמכרה בשבוע שעבר לנס טכנולוגיות תמורת מיליוני שקלים ומימנו בצורה זו את פעילות החברה מאז הקמתה בשנת 2011.

 

בין לקוחותיה של החברה הבנקים פועלים, לאומי, דיסקונט ואגוד, חברת הביטוח הראל, עיריית תל אביב, התעשייה האווירית, אורנג', מכון ויצמן, חברת החשמל ומקורות. פורסייט מאבטחת עבורם את אתרי שירות הלקוחות והאתרים השיווקיים. בפורסייט מועסקים כיום 20 עובדים בכפר נטר ובבוסטון. אסף קוטסל, סמנכ"ל המכירות של החברה, מספר ל"כלכליסט" כי בעקבות גיוס ההון והצמיחה בהזמנות, מגייסים כעת בחברה 10 עובדים נוספים.

 

מנכ"ל החברה, ישראל רגוצקי עובר היום (ג') לנהל את החברה ממשרדה החדש בבוסטון. אמנון שוהם, אחד המשקיעים בחברה מטעם קרן סידר מקווה לשחזר כך את הצלחת גארדיום, חברת פורטפוליו של סידר שנוהלה מבוסטון, התחרתה באימפרבה ונמכרה ב- 225 מיליון דולר ל-IBM לפני כארבע שנים. שחר צפריר, שותף בקרן מאגמה, אומר כי הפריסה הנרחבת של פורסייט בשירותי תוכנה כשירות (SaaS) בקרב לקוחות ארגוניים מצביעים על הצורך בשוק לחברה גם מחוץ לישראל. הגיוס הנוכחי יסייע לפורסייט למכור את שירותיה גם בחו"ל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x