חדשות טכנולוגיה

מזל טוב ליאהו: מתהדרת בלוגו חדש

אחרי מוטורולה מוביליטי, מיקרוסופט ואיביי, גם חברת האינטרנט מחליפה את הלוגו הוותיק. זאת, כחלק ממאמצי המנכ"לית מריסה מאייר לשנות את תדמית יאהו

סוכנויות הידיעות 14:1705.09.13
יאהו חשפה אמש את הלוגו החדש שלה, כחלק ממהלך שיפור תדמיתה שיזמה מריסה מאייר, המנכ"לית.
מאייר הפכה את בחירת הלוגו לפרויקט בו לקחו חלק גולשי אתר החברה: במשך חודש פורסם מדי יום עיצוב לוגו חדש באתר והגולשים יכלו להצביע ולבחור את החביב עליהם.

יאהו אינה החברה היחידה שהציגה לוגו חדש בשנה האחרונה. בין הבולטות ניתן למנות את מיקרוסופט, מוטורולה מוביליטי ואיביי. גם יוטיוב הציגה לוגו חדש בגרסת המובייל שלה.

 

הלוגו של יאהו, ישן (למעלה) וחדש הלוגו של יאהו, ישן (למעלה) וחדש

 

המנכ"לית ביצעה ביאהו שורה של שינויים בולטים ומהלכים אסטרטגיים, ביניהם רכישת פלטפורמת הבלוגים טאמבלר ב-1.1 מיליארד דולר, עיצוב מחדש של אתר החברה ושל פליקר, השקת יישומי מזג אוויר חדשים ל-iOS ועוד. מאייר עדיין לא הצליחה להגדיל את ההכנסות מפרסום באתרי החברה, מקור רווח מרכזי עבורה.

 

בשלב זה עדיין מתמקדת המנכ"לית במשיכת משתמשים לאתרי יאהו השונים. יעד זה הושג ולאחרונה אף דווח כי תנועת הגולשים לאתרים אלה עקפה את של גוגל בארה"ב. לפיכך, יש להניח שבהמשך השנה נראה מהלכים שנועדו למשוך מפרסמים - כשיפור פלטפורמת הפרסום, שילוב יכולות פרסום בווידאו ועוד.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x