$
מכשירים ומדריכים

סנטה, איפה האייפון שהבטחת לי?

חדשות טובות לאפל: לקראת עונת החגים באירופה ובארה"ב, מתברר שהילדים ובני הנוער הכי רוצים לקבל אייפון או אייפוד טאץ'. לא בטוח שההורים יסכימו לממן את הצעצועים היקרים

יוסי גורביץ 15:3026.10.10
אפל מנצחת ללא עוררין במאבק על פלח אוכלוסיה חשוב: ילדים ובני נוער בגיל 5 עד 16 - כך עולה מדו"ח של Duracell Toy Report. מוצרי אפל תופסים את שלושת המקומות המובילים ברשימת הצעצועים שילדים רוצים לקראת עונת החגים בארצות הברית ובאירופה.

 

39% מכלל הילדים רוצים שהוריהם

יקנו להם מוצרים מתוצרת אפל, כמו האייפון, האייפוד והאייפד: החברה זוכה באמונם של 17% מקרב הילדים בגילאי 8-5, 50% בקרב בני 12-9, ו-66% בקרב גילאי 16-13. מהנתונים של דורסל עולה כי אין הבדל ניכר בין המינים בשאלה זו. את רשימת עשרת המוצרים שילדים רוצים מוביל האייפון 4, עם 14%, ומיד אחריו האייפוד טאץ', עם 13%. למקום השלישי מגיע האייפד עם 12%, והוא מוביל משמעותית על מערכת המשחק קינקט של מיקרוסופט, שזוכה ל-6% בלבד.

 

אבל לרצות, כמו שהילדים עוד ילמדו בהמשך חייהם, זה לא תמיד מספיק, ולא כל ההורים מוכנים לשלם עבור הצעצועים היקרים: אף שהורים רבים (כ-60%) הודו כי הם קונים לילדיהם צעצועים "שיעסיקו אותם" במהלך עונת החגים, הרי שהסכום הממוצע שהוציאו הורים בשנה שעברה על צעצועים בבריטניה עמד על 153 ליש"ט (לילדים) או 145 ליש"ט (לילדות). מחיר האייפוד טאץ', בגרסתו הפשוטה ביותר, עומד על 189 ליש"ט.

 

המחקר של דורסל התבסס על סקרים שנערכו בקרב 2,138 הורים וילדים. ממצא נוסף שעולה ממנו הוא שילדים וילדות כאחד מעדיפים צעצועים נייטרליים מבחינה מינית, ושלילדים בדורנו יש בממוצע 39 צעצועים – פי שניים משהיו להורים שלהם.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x