בינג עקף את יאהו בשוק החיפוש האמריקאי
בחודש האחרון הגיע נתח השוק של מנוע החיפוש של מיקרוסופט ל-13.9%, ובכך הוא הפך לשני בגודלו בארה"ב - אבל עדיין הרחק מאחורי גוגל, השולטת בכ-65% מהחיפושים ברשת
17:4614.09.10
הישג למיקרוסופט: מנוע החיפוש בינג עקף את יאהו, והוא עתה מנוע החיפוש השני בגודלו בארה"ב, כך עולה מדו"ח של חברת נילסן על שוק מנועי החיפוש באינטרנט.
החיפוש היחיד שגדל באופן משמעותי. המהפך נגרם בעיקר בירידתו של מנוע החיפוש של יאהו, שנתח השוק שלו קטן ב-1.1% בחודש האחרון, ובכמעט 3% בשנה האחרונה, והוא עומד כעת על 13.1%. מחודש אוגוסט, מנוע החיפוש של יאהו בארה"ב מתבסס על הטכנולוגיות של בינג, אך השינוי הוא מאחורי הקלעים בלבד, ושני האתרים עדיין מחזיקים אתרי חיפוש נפרדים.
לבינג כעת 13.9% משוק החיפושים בארה"ב, לאחר עלייה זעירה של 0.2% בחודש האחרון, ועלייה של 3.5% בשנה האחרונה, והוא מנוע
למרות הצמיחה המתמשכת של בינג, לשליטה של גוגל בשוק לא נשקפת סכנה: ענקית האינטרנט עדיין מחזיקה ב-65% משוק החיפוש בארה"ב. שאר השוק נמצא בידי אתרים קטנים, כגון AOL ומנוע החיפוש הותיק Ask.com.