מה חיפשו השנה הישראלים בגוגל? האח הגדול והישרדות
לפי מדד Zeitgeist השנתי של גוגל, החיפוש בעל הצמיחה הגדולה ביותר בישראל היה "האח הגדול". בעולם - שרה פיילין
המדד לא
בראש רשימת מונחי החיפוש בעלי הצמיחה הגבוהה ביותר עומדת השנה המועמדת לסגנות הנשיאות שרה פיילין. למרות שהפסידה בקלפי, פיילין מביסה בחיפושים את אובמה, ששמו הגיע רק למקום השישי במדד. במקום השני, החיפוש "beijing 2008", ולמקום הרביעי הגיעה tuenti, שמה של רשת חברתית ספרדית פופולארית.
במדד החיפוש הישראלי, פירסמה גוגל גם את מילות החיפוש בעלות הצמיחה המהירה ביותר וגם את מילות החיפוש הפופולאריות ביותר. ארבעת המונחים הראשונים ברשימת מילות החיפוש בעלות הצמיחה המהירה קשורות לטלוויזיה ולתוכניות שונות, כש"האח הגדול" במקום הראשון. במקום השני "ערוץ 10", במקום השלישי "מתי נתנשק", ובמקום הרביעי "הישרדות. למקום החמישי בישראל הגיע חיפוש המונח iPhone באנגלית.
את רשימת מילות החיפוש הפופולאריות ביותר בישראל מוביל המונח "משחקים", ואחריו "וואלה" ו"נענע". במקום הרביעי "מקושרים", ובמקום החמישי YouTube.
בשנת 2007, כיכבו במדד העולמי המונחים iphone (מקום ראשון) והרשת החברתית badoo (מקום שני). ב-2006, היו אלה הרשתות החברתיות bebo (מקום ראשון) ו-myspace (מקום שני).
בשנה האחרונה השיקה גוגל את Google Insights for Search, שפותח במרכז המו"פ של החברה בת"א, המאפשר לכל גולש לבדוק באופן עצמאי את הפופולאריות של מילות חיפוש המעניינות אותו. כך למשל אפשר להשוות בין מותגים, ולבדוק כמה אנשים חיפשו את המונח "מזדה" לעומת "מיצובישי" בשנה האחרונה.