סגור
העיתון הדיגיטלי
15.05.25
כנס ניו יורק - אירוע השקה KPMG 27/3 מימין הראל טוב הדס משלי נצר מורן בן גיגי סופיה קוליק יונתן לבנדר ו איתי פלב
כנס ניו יורק - אירוע השקה KPMG מימין: הראל טוב, הדס משלי נצר, מורן בן גיגי, סופיה קוליק, יונתן לבנדר ואיתי פלב
ועידת ניו יורק

פירמת KPMG משיקה יוזמה לקידום חברות ישראליות בשוק האמריקאי

היוזמה הישראלית-אמריקאית US-Israel Corridor הושקה במסגרת ועידת ניו יורק. היא תלווה חברות ישראליות במגוון שירותי ייעוץ, גיוס משקיעים ויצירת שיתופי פעולה בארה"ב

במהלך ועידת ניו יורק של כלכליסט ובנק לאומי, KPMG ערכה השבוע אירוע ייחודי במסגרתו השיקה הפירמה את ה- US-Israel Corridor - יוזמה ישראלית-אמריקאית שהוקמה במטרה לסייע לחברות ישראליות במגוון שירותי ייעוץ, הכוללים בין היתר ייעוץ פיננסי, מיסוי, רגולציה, אסטרטגיה וליווי ויצירת שיתופי פעולה עם השוק האמריקאי.
מדובר ביוזמה ייחודית שלראשונה שמה לה למטרה לשמש גשר בין שתי המדינות תוך העמקת פעילות עסקית משמעותית של חברות ישראליות ממגוון רחב של סקטורים, לרבות חברות טכנולוגיות בשלבי צמיחה שונים. כמו כן, היוזמה תסייע בהבאת משקיעים אמריקאיים לשוק ההייטק הישראלי, על מנת לחזק את מעמדה של ישראל כמרכז חדשנות ומובילות טכנולוגית פורצת דרך.
במסגרת האירוע שנערך במטה KPMG בניו יורק, נכחו שותפים בכירים מ-KPMG ישראל וארה"ב ביניהם, קארל קארנדה, סגן יו"ר הפירמה ומנהל הייעוץ הגלובלי של KPMG, שנשא את דברי הפתיחה והדגיש את המחויבות של שתי הפירמות להעמיק את הקשר עם השוק הישראלי ולתרום לגידול הפעילות של החברות הישראליות בשוק האמריקאי.
יונתן לבנדר, סגן השותף המנהל וראש מערך הייעוץ ב KPMG ישראל אמר כי, "מדובר ביוזמה שאנחנו רואים את הצורך הגובר שלה במיוחד בימים אלה, ההכרות העמוקה שלנו והקשרים החזקים בשוק האמריקאי מהווים יתרון גדול לחברות שנמצאות בשלבי פעילות שונים וזו זכות מבחינתנו להיות חלק מהצלחה בינלאומית של כל חברה ישראלית. אחד היתרונות הגדולים של היוזמה הוא שיתוף הפעולה המצוין שיש לנו עם KPMG ארה"ב, אשר מאפשר לנו להיות גשר בין שני השווקים ולהגביר את שיתוף הפעולה ההדדי".
הדס משלי נצר מובילת ה- US-Israel Corridor ביחד עם סופיה קוליק, הוסיפה כי "ארה"ב הינה שותפת הסחר הגדולה ביותר של ישראל, עם סחר הדדי המהווה מעל לכ-25% מהסחר הבינלאומי של המדינה ולכן באופן טבעי, רבות מהחברות הישראליות מתפתחות לשוק האמריקאי כאשר הדבר בולט במיוחד בסקטור הטכנולוגיה. היכולת שלנו לסייע להן להתמודד עם האתגרים ולצמצם פערים כאשר הן נכנסות לשוק זר, מהווה עבורן חיסכון משמעותי בזמן ובעלויות".