סגור

טכנולוגיית טיהור האוויר של תדיראן תוטמע לראשונה בכנס WorkTech של כלכליסט

עם החזרה לשגרת החיים אחרי הקורונה ולכנסים פרונטליים עולה החשיבות של איכות האוויר באירועים רבי משתתפים המתקיימים בחללים סגורים. מערכת טיהור האוויר של תדיראן המשולבת במערכת המיזוג גורמת להפחתה של עד 99.99% בריכוז וירוסים וחיידקים באוויר

כחלק מהחזרה לשגרת החיים של לפני מגפת הקורונה, ואיתה החזרה לכנסים פרונטליים, תשולב לראשונה בכנס WorkTech של כלכליסט מערכת טיהור האוויר של תדיראן, TADIRAN AIROW, המתווספת למזגן.
כנס WorkTech יעסוק בחדשנות בעולם העבודה וייערך ב-11 במאי במתחם "שבע" בתל אביב. אמנם חובת עטיית המסכות בחללים סגורים בוטלה לאחרונה, אך השנתיים האחרונות גרמו לרבים לסגל הרגלי היגיינה שחשוב להמשיך לאמץ גם כשהמגפה כבר אינה בשיאה.
מהניסויים שערכה תדיראן נמצא כי הטכנולוגיה שפותחה מהווה אמצעי יעיל בשמירה על איכות האוויר ובהפחתת שיעור החיידקים והווירוסים, לרבות קורונה, בחללים סגורים ובכך לסייע בהפחתת שיעור ההדבקה.
1 צפייה בגלריה
מערכת לטיהור אוויר תדיראן
מערכת לטיהור אוויר תדיראן
יותר מתמיד יש חשיבות רבה לאיכות האוויר בחללים סגורים
(צילום: תדיראן)

הטכנולוגיה הייחודית של תדיראן גורמת להפחתה של עד 99.99% בריכוז וירוסים וחיידקים באוויר. ההתקן TADIRAN AIROW ניתן להתקנה במערכות מיזוג אוויר מרכזיות ומיני-מרכזיות, ומטרתו לטהר את האוויר ממזהמים ביולוגיים כולל וירוסים, חיידקים ועובשים הסמויים מן העין, שיש להם יכולת חדירה לגוף דרך מערכת הנשימה.
משה ממרוד, מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה בחברה: "עם החזרה לשגרת חיים רגילה לצד הורדת המסכות במרחב הציבורי, קיימת חשיבות רבה לאוויר שאנו נושמים בחלל סגור בו נמצאים יחד אנשים רבים. הטכנולוגיה החדשנית של תדיראן מהווה סטנדרט חדש שעלינו לדרוש למען בריאותנו ובמיוחד כשמדובר במקום בו מתרכזים מספר רב של אנשים"