סגור
אירוע ערב Banking AI - ג'ק מדמון
(צילום ועריכה: סיני דוד)

Banking AI
"אנחנו יודעים לייצר תוכן ולחזות מראש את מידת הצלחתו בהתאם לייעוד"

כך אמר ג'ק מדמון, COO בחברת Anyword בכנס The power of AI in banking של כלכליסט. על החשש של כותבי תוכן שהם יוחלפו על ידי מכונות אמר: "80% מהעבודה Anyword יכולה לעשות, אבל את הסגירה והיצירתיות והאדג' עדיין יצטרכו לעשות כותבי התוכן"

"הפריצה של תחום הג'נרייטיב AI בחודשים האחרונים נתנה לנו הרבה רוח גבית. זה יצר חשיפה למה זו הטכנולוגיה הזאת. אם בעבר אנשים חשבו שבעזרת מודלים של שפה מגיעים לתכנים שהם נראים כאילו יוצרו על ידי מכונה, עם חשיפת Chat GPT בסוף נובמבר קהל מאוד גדול שמשתמש ביכולות האלה נחשף לכוח העצום של אותם מודלים ומבין לאן אפשר להגיע איתם", כך אמר ג'ק מדמון, COO בחברת Anyword בכנס The power of AI in banking של כלכליסט.
"היום אם אתה נמצא בתחום של קופירייטינג במחלקות השיווק בארגונים השונים, אתה יודע שהטכנולוגיה הזו קיימת. יותר לקוחות פונים אלינו שמבינים שהם לא רוצים להישאר מאחור מול המתחרות ובאים לאני וורד כדי שנלמד אותם איך למנף את הטכנולוגיה כדי לייצר תוכן איכותי יותר".
על החשש של כותבי תוכן שהם יוחלפו על ידי המכונות אמר: "אנחנו מאמינים שהתוכן שמיוצר לא בא להחליף את כותבי התוכן ויש מקום ליצירתיות האנושית. אנחנו רוצים למנף את הכוח של יוצרי התוכן, ומעריכים ש80% מהעבודה Anyword יכולה לעשות, אבל את הסגירה והיצירתיות והאדג' עדיין יצטרכו לעשות כותבי התוכן. זה מקצוע שיהיה איתנו לעוד הרבה שנים".
החברה פיתחה פלטפורמה לייצור תוכן טקסטואלי מבוסס AI ופועלת בתחום כבר כמעט 10 שנים. "מה שמייחד אותנו זה שאנחנו בנוסף לייצור התוכן אנחנו יודעים לחזות מראש את מידת הצלחתו בהתאם לייעוד שלו. כך שלפני שפרסמת כבר יש לך תחזית איזה מהתכנים יצליחו יותר", אמר.