סגור
אירוע ערב Banking AI - אייל גפני
(צילום ועריכה: סיני דוד)

Banking AI
"אנשים רוצים פתרונות פיננסיים במקום אחד והם מוכנים לשלם על זה"

כך הסביר אייל גפני, סמנכ"ל כספים ואסטרטגיה ב-ONE ZERO בכנס The power of AI in banking של כלכליסט, והוסיף: "קהל היעד שלנו הוא אנשים שמרוויחים שכר גבוה, אבל עדיין אינם מספיק עשירים. הכי חשוב להם זמן- ואין להם אותו. הם עושים אאוטסורסינג לדברים שאין להם זמן לעשות, הם לא רוצים לעשות או לא יודעים איך לעשות"

"אנחנו נמצאים בקו התפר בין בנקאות מסורתית' שהיום הפכה לדיגיטלית ובין בנקאות פרטית כמו בבנק בשוויץ או פמילי אופיס שמנהלת עבורך את הכסף. אנחנו מייצרים פתרון של בנקאות דיגיטלית פרטית. זו חוויה שבה כל דבר שהוא שירות פשוט שאפשר לעשות באמצעים דיגיטליים מהירים עושים בלי מגע יד אדם. בסופו של דבר לכל אחד יש צרכים פיננסיים אחרים והמטרה היא להכניס את היועץ המקצועי, הבנקאי הטוב, בנקודות שאני צריך אותו מעבר לשימוש במוצרים הרגילים או בשיח מול צ'אט בוט או צ'אט AI", כך אמר אייל גפני, סמנכ"ל כספים ואסטרטגיה ב-ONE ZERO בכנס The power of AI in banking של כלכליסט.
"יש לנו קהל יעד מסוים שאנחנו חושבים שזה יותר מתאים לו והוא נקרא HENRY, אנשים שמרוויחים שכר גבוה אבל עדיין אינם מספיק עשירים. אלה אנשים שהזמן מאוד חשוב להם ומבינים שזה המשאב שהכי חסר להם. הם עושים אאוטסורסינג לדברים שאין להם זמן לעשות, הם לא רוצים לעשות או לא יודעים איך לעשות. לנהל את הכסף עונה על שלושת הדברים האלה", אמר.
"לא קובעים דייט עם בן או בת הזוג, פותחים בקבוק יין ואומרים בוא נבחר איזו הלוואה שווה. סקרנו יותר מ-10 אלף נשאלים והם אומרים שהם מבינים שלנהל כסף זה מורכב, הם רוצים שיציעו להם פתרונות במקום אחד של הבנקאות, ההשקעות הכסף והביטוחים והם מוכנים לשלם על זה".