סגור
ועידת Tech TLV - אפרת שגיא אופיר
(סיני דוד)

TechTlv 2022
מייסדת Air Doctor: "למרות הלחצים יזמים צריכים לזכור את המהות של החברה"

לדברי אפרת שגיא אופיר, בכנס TechTlv של כלכליסט, "יש כל הזמן את האתגר של 'איך אני שומרת על הפוקוס שלי בתוך מה שאני עושה'. איך אני 'שומרת את העיניים על הכדור' וזוכרת את החזון שבשבילו התחלתי"

"הבסיס, הסיבה שבגללה התחלנו הייתה שרצינו לעזור לאנשים במצוקה. רצינו לתת חוויה אחרת לתיירים שצריכים שירות רפואי ולא מצליחים", כך לדברי אפרת שגיא אופיר, מייסדת משותפת של Air Doctor בכנס TechTlv של כלכליסט. "ואז התחילו החיים. גייסנו כסף, סיבוב, ועוד סיבוב ועוד סיבוב. גדלנו מחברה של ארבעה אנשים שמקפיצים ברוקולי לצהריים לחברה גדולה וצומחת".
"יש לנו עובדים ומצבים משתנים וקורונה והרבה מאוד לחצים שמופעלים עלינו כיזמים וכל הזמן מושכים אותנו לכל מיני כיוונים ואז בתור יזם, וכל מי שעובד או מנהל חברה טכנולוגית, יש כל הזמן את האתגר הזה של 'איך אני שומרת על הפוקוס שלי בתוך מה שאני עושה'. איך אני 'שומרת את העיניים על הכדור' וזוכרת את החזון שבשבילו התחלתי. שבשבילו הסכמתי לעזוב עבודה, את המשפחה, לנסוע, להשקיע את כל השעות כי באמת להקים חברה זה דבר לא פשוט", הוסיפה שגיא אופיר ואמרה "איך זוכרים את החזון, המצוקה שבשבילה התכנסנו ולא הולכים לאיבוד כי אני שומעת הרבה מאוד דוגמאות של חברות שהתחילו עם משהו מאוד חשוב והלכו בדרך לאיבוד", אמרה.
"אנחנו כיזמים כל הזמן צריכים לדעת ולשמור על האיזון בין כל הגורמים לבין כל הלחצים שמופעלים עלינו ולא לשכוח את המהות של מה שעשינו. זה קשה. יש ימים שאני מתרכזת בדיווחים לבורד, כן הצלחנו או לא הצלחנו לעמוד בכל היעדים. אז אני אומרת לעצמי שאני לא שוכחת שהמהות והמטרה של מה שהתחלנו לעשות היה הרצון לעזור לאנשים. המוצר שלנו, בשיתוף פעולה עם הפניקס וחברות ביטוח נוספות בארץ ובעולם, מספק שירותי רפואה ללא תשלום של המבוטח בחו"ל".