סגור

The Next Big Thing
אלו הסטארט־אפים הישראליים המבטיחים בתחום הסייבר

כדי להחליט מיהם הסטארט־אפים המבטיחים בתחום הסייבר במסגרת הפרויקט "הדבר הגדול הבא" של כלכליסט ו-KPMG, פנינו לשורת משקיעים בולטים בשוק הישראלי וביקשנו מהם לסמן את החברות הצעירות והחדשניות ביותר, בעלות הפוטנציאל העסקי והעומק הניהולי הגדולים ביותר. לאחר שקלול הנתונים, “כלכליסט” גיבש את רשימת חמש החברות המבטיחות

Astrix Security

מייסדים: אלון ג'קסון ועידן גור
גייסו 15 מיליון דולר מ־Bessemer ו־F2 Capital Venrock וכ־20 משקיעי אנג'ל מובילים באבטחת סייבר

החברה מפתחת מענה לאיומי הסייבר ההולכים וגוברים נוכח החשיפה המתאפשרת בעקבות אוסף החיבורים בין השירותים השונים המחוברים בצורה רציפה למערכות קריטיות בארגון. החברה הוקמה על ידי אלון ג'קסון, שמשמש כמנכ"ל החברה, ועידן גור (CTO) לפני כחצי שנה. שניהם חברים ותיקים, בוגרי תוכנית המצוינות של אמ"ן, חבצלות. לאחר שירות ארוך בתפקידי פיקוד בכירים ביחידה 8200, הם השתלבו בתפקידי מפתח בתחום הסייבר ויצאו למסע היזמות המשותף כדי לשנות את האופן שבו אפליקציות מתחברות לארגונים.

LayerX

מייסדים: אור אשד ודוד ויסברוד
גייסו 7.5 מיליון דולר מהמשקיעים גלילות קפיטל פרטנרס, Kmehin Ventures, GuideStar, Int3 (קרן השקעות חדשה של מנהלי אבטחת המידע המובילים בישראל), FinSec Innovation Lab של מאסטרקארד, Enel X ואנג'לים נוספים
החברה פיתחה פלטפורמת אבטחת מידע הפועלת על כל הדפדפנים הקיימים בארגון, באופן המאפשר גמישות למנהלי אבטחת המידע להפוך כל דפדפן לסביבת עבודה מאובטחת ומנוהלת, המותאמת באופן אישי ואינטואיטיבי למשתמשים, וזאת בלי להתפשר על חוויית המשתמש, ביצועים או פרטיות. הפלטפורמה המבוססת תוסף ארגוני מתקדם, מאפשרת למנהלי אבטחת מידע להפוך בתוך דקות את סביבת העבודה של כל דפדפני הגלישה בארגון למאובטחת ומנוהלת. החברה נוסדה בשנת 2021 על ידי אור אשד, המשמש כמנכ"ל, ודוד ויסברוד, המשמש כמנהל טכנולוגיות ראשי.

Oxeye

מייסדים: דין אגרון ורון וידר
גייסו 5.3 מיליון דולר מקרן MoreVC, קרן i3 Equity Partners ומשקיעים מובילים בסייבר
החברה פיתחה טכנולוגיה לאיתור ופתרון חולשות בקוד עוד בשלבי הפיתוח של אפליקציות לעולם ה־Cloud Native. המערכת של Oxeye מאפשרת למפתחים ולאנשי אבטחה לאתר ולפתור חולשות אבטחה עוד במהלך תהליך הפיתוח, ומאפשרת הוצאה לאור של אפליקציות ענניות מאובטחות מהרגע הראשון. ככל שהשימוש בשיטות פיתוח חדשניות בענן גובר, כך גובר הצורך במציאת פתרון אבטחה יעיל לאיתור חולשות כבר בשלבים המוקדמים של בניית האפליקציה.

Enso Security

מייסדים: רוי ארליך, חן גור אריה וברק טוילי
גייסו 6 מיליון דולר מקרן YL Ventures, קרן Jump Capital ובכירים מתעשיית הסייבר העולמית
החברה, שהוקמה על ידי שורה של עובדי חברת וויקס, מפתחת פלטפורמה לניהול אפליקציות ארגוניות. הפלטפורמה של החברה מספקת תמונת מצב מקיפה של כל האפליקציות שמפתח הארגון, ומיישמת תהליכי עבודה ייעודיים לצמצום סיכונים בזמן הפיתוח.
הפלטפורמה מאפשרת לצוותי האבטחה לעבוד דרך ממשק אחד שבו הם יכולים לאתר אפליקציות, לזהות מי המפתחים שלהן, לזהות שינויים ולהבין את רמת האבטחה בתצוגה אחידה וידידותית למשתמש. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת לצוותים יכולות תעדוף ומעקב משימות המבוססות על נתונים הנשאבים מכלי פיתוח ואבטחת מידע קיימים בארגון, ואופטימיזציה מתמשכת של אבטחת האפליקציות עם משוב בזמן אמת על ביצועים של פעילויות צוות הסקיוריטי, ספקים, מפתחים וכלים הקשורים לאבטחת אפליקציות.

Zenity

מייסדים: בן קליגר ומיכאל ברגורי
גייסו 5 מיליון דולר, המשקיעות העיקריות הן ורטקס ואפווסט
החברה פיתחה פלטפורמה ללא קוד שמיועדת למפתחים ולמערכות מידע. מערכות השליטה והאבטחה של החברה מיועדות ליישומים עסקיים. עם הנראות והשליטה שמעניקה Zenity, מנהלי מערכות מידע, CISO ובעלי עניין אחרים מסוגלים לפתוח בבטחה ערוצי פיתוח חדשים, להפוך למאפשרים עסקיים רבי־עוצמה ודמויות מפתח בתהליך הצמיחה העסקית.

הגופים המדרגים

PICO Venture Partners
Elron Ventures
Dell Technologies Capital
YL VENTURES
Team8
Merlin Ventures
Cyberstarts
KPMG
Pitango
State of Mind Ventures
Insight Partners
Glilot Capital Partners
Vertex Ventures
כלכליסט