סגור

טרנספורמציה דיגיטלית
"בקורונה אנשים צרכו יותר תכנים בדיגיטל, אבל תקציבי הפרסום ירדו"

שני מרדלר, VP Product, Minute Media, אמרה בכנס טרנספורמציה דיגיטלית של כלכליסט ואקסנצ'ר, כי "אנחנו רואים באמצעות דאטה מה עובד, מה הקהל אוהב ובהתאם לכך מתאימים את אסטרטגיית התוכן שלנו"


כנס טרנספורמציה דיגיטלית - שני מרדלר
(אולפן כלכליסט)
המשמעות של טרנספורמציה דיגיטלית עבור פאבלישרס קשורה יותר בסטייט אוף מיינד שלהם כאשר הם ניגשים ליצור את התוכן בדיגיטל ופחות בנוכחות הדיגיטלית. "אנחנו רואים שחברות מאוד מסורתיות עדיין פועלות מאותו מקום, לדוגמה, יכול להיות שיש להן אתר תוכן אבל כשהן מייצרות את התכנים יש להן מערכת שמשלבת את התכנים מתוך הפרינט שלהן כך שאפילו את דף הבית הן יוצרות במחשבה כאילו היו מדפיסים אותו בפרינט", כך אמרה שני מרדלר, VP Product, Minute Media - בשיחה עם עומר כביר מכלכליסט במסגרת כנס טרנספורמציה דיגיטלית.
1 צפייה בגלריה
שני מרדלר VP Minute Media כנס טרנספורמציה דיגיטלית
שני מרדלר VP Minute Media כנס טרנספורמציה דיגיטלית
שני מרדלר, VP Product, Minute Media
"בקורונה ראינו שני טרנדים הפוכים עבור פאבלישרס, מצד אחד אנשים היו יותר בבית, צרכו יותר תוכן ובילו יותר זמן מול המסך ומצד שני התקציבים של הפרסום הלכו וירדו. ראינו שאנשים צרכו הרבה תכנים בדיגיטל והפאבלישרס היו צריכים להתאים את התכנים שלהם", אמרה. עבור Minute Media שעוסקת בתכנים של ספורט במהלך הקורונה לא נערכו תחרויות ולכן הם נאלצו לחשוב בצורה יותר יצירתית כיצד לכסות את התכנים מזווית אחרת. "אנחנו עושים את זה באמצעות דאטה, רואים מה עובד, מה הקהל אוהב ובהתאם לכך מתאימים את אסטרטגיית התוכן שלנו", אמרה.
לדבריה, יש להם דרך מאוד טכנולוגית לעקוב איזו כמות מתוך התוכן נצרך, מה מעניין את הקוראים, עד איפה בכתבה הם קראו, איזו כתבה גרמה להם לצרטך עוד כתבה, מה הייתה הכתבה הבאה שהם צרכו והאם היא הייתה באותו נושא. "אלה כל מני ניואנסים שעוזרים לנו לטייב את אסטרטגיית התוכן, לא רק מה שנכתב אלא גם את מערכת ההמלצות שלנו, לדעת מה הכתבה הבאה שצריכה להיות המומלצת", אמרה.
מרדלר אינה סבורה שההסתמכות על ביג דאטה סותרת את המחוייבות של פאבלישרס לתוכן איכותי ולאחריות שלהם כלפי הקוראים במסרים שהם מעבירים. "בסופו של דבר כאשר רוצים לעשות שינוי ולהעביר מסר השאלה היא מהי הדרך הכי אפקטיבית להעביר את אותו המסר. כאשר השקעתי הרבה מאוד משאבים בתוכן הזה אני רוצה לייצר את המודעות העמוקה אצלה כמה שיותר אנשים, אני לא רוצה שאנשים יעזבו אחרי הפסקה הראשונה", היא אומרת.