סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מטה טוויטר X סן פרנסיסקו

אלון מאסק: X תכסה הוצאות משפטיות של משתמשים שנענשו בעבודתם בעקבות ציוץ או לייק

הבעלים של הרשת החברתית שעד לא מזמן נקראה טוויטר הודיע כי החברה לא רק תתבע חברות בשם העובד ש"סרח" אלא גם "תעשה רעש גדול" ו"תרדוף אחרי הדירקטוריונים של החברות" במקרה הצורך. "מה שמשנה התנהגות בארה"ב באופן המהיר ביותר הוא איום משפטי"

טוויטר/X של אלון מאסק תשלם את ההוצאות המשפטיות של אנשים ש"טופלו בצורה לא הוגנת" במקום עבודתם לאחר שפרסמו בפלטפורמה. הבעלים הבטיח שפלטפורמת המדיה החברתית שלו גם תתבע בשמם מעסיקים שהתייחסו באופן לא הוגן לעובדיהם לאחר שאלו פרסמו פוסטים או לייקים במדיה שנקראה בעבר טוויטר.
"אם קיבלת יחס לא הוגן מהמעסיק שלך עקב פרסום או לייק למשהו בפלטפורמה הזו, אנו נחזיר לך את הוצאות החשבון ששילמת", אמר מאסק בפוסט ב-X, והוסיף כי לא יהיו מגבלות למימון החשבונות. "אנחנו לא רק נתבע. אנחנו נעשה רעש גדול ונרדוף גם אחרי הדירקטוריונים של החברות", הוסיף בתגובה לפוסט על כך שמה שמשנה התנהגות בארה"ב באופן המהיר ביותר הוא איום משפטי.
בסוף החודש שעבר אמר מאסק שמספר המשתמשים החודשיים של X הגיע ל"שיא חדש" ושיתף גרף שהראה את הספירה האחרונה של יותר מ-540 מיליון משתמשים. נתונים אלה מגיעים בעוד שהחברה עוברת שינויים ארגוניים ומנסה להרים את ההכנסות מפרסום שירדו.
זו הייתה ההערה האחרונה בסדרת ההערות של מנהלים ב-X שטענו לתנופה חזקה בשימוש לאחר שמטא השיקה ב-5 ביולי את הפלטפורמה המתחרה ת'רדס.
לאחר 17 שנים של הלוגו האייקוני של הציפור הכחולה, המיליארדר מאסק שינה את שמו של טוויטר ל-X וחשף ביולי את הלוגו החדש. מוקדם יותר ביולי אמר מאסק כי תזרים המזומנים של הפלטפורמה נותר שלילי עקב ירידה של כמעט 50% בהכנסות מפרסום ועומס חובות כבד. עליית ההכנסות מפרסום שהייתה צפויה ביוני לא התממשה.