סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

שנה לאחר הפריצה לשרתיה: פורטנוקס גייסה 22 מיליון דולר

את הגיוס לחברת הסייבר הישראלית שכמויות עצומות של מידע נגנבו ממנה על ידי האקרים, הובילה קרן Elsewhere Partners. פורטונוקס הודיעה באותה הזדמנות על מינוי מנכ"ל חדש - דני לקומפט, היועץ התפעולי של הקרן

חברת הסייבר הישראלית פורטנוקס גייסה 22 מיליון דולר בסבב A, בהובלת קרן הון הסיכון Elsewhere Partners. פורטנוקס הודיעה במקביל על מינוי של מנכ"ל חדש לחברה - דני לקומפט, מומחה טכנולוגי והיועץ התפעולי של Elsewhere Partners, שיקים עבור החברה מטה בטקס. ומרכז הפיתוח יישאר בישראל.
המערכת של החברה מאפשרת למשתמשים בקרת גישה אפקטיבית ומהירה לרשת, כמו גם הערכת סיכונים בקרב תחנות קצה ויכולת תיקון, התאמה ואכיפה של המדיניות באופן אוטומטי ובתחנות רבות.
1 צפייה בגלריה
האקר פריצה לטלפון התקפת סייבר
האקר פריצה לטלפון התקפת סייבר
בקרת גישה אפקטיבית ומהירה לרשת. פורטנוקס עדיין בעניינים
(צילום: שאטרסטוק)
בסוף 2020 החברה קיבלה פרסום קצת פחות חיובי, לאחר שששרתיה נפרצו ונגנבו מהם כמויות עצומות של מידע. החברה הגיבה אז ואמרה כי "בשעות האחרונות פורסם כי בוצעה פריצה לשרתים פנימיים של החברה, על ידי קבוצת האקרים המזהה עצמה כ-Pay2Key. החברה נמצאת במהלכה של חקירה אינטנסיבית על מנת לברר לעומק את פרטי האירוע". במערך הסייבר הלאומי נמנעו אז מהתייחסות לפריצה.
לצד הגיוס החדש הודיעה החברה, כאמור, על שינוי משמעותי בהנהלתה, כשמנהל בכיר בקרן המשקיעה יהפוך למנכ"ל והמייסדים הישראלים יהיו בתפקידים טכנולוגיים בכירים. עופר אמיתי, מייסד-שותף, ימשיך בתור ה-CTO ויצטרף לדירקטוריון החדש. אמיתי יוביל ויגדיל את צוות הפיתוח הישראלי והבינלאומי של החברה. עידן קופרמן, מייסד שותף ועד לאחרונה סמנכ"ל התפעול בחברה, ימשיך לנהל את הפעילות הגלובלית בנושאי חווית המשתמש של החברה.