סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

גיוסי הון
ION מובילה השקעה של 20 מיליון ביוניקורן האינושרטק At-Bay

סך ההשקעות בחברה אחרי הסבב D מגיע ל-296 מיליון דולר, ושווי החברה עומד על 1.35 מיליארד דולר. At-Bay מציעה שילוב של פוליסת ביטוח עם יכולות אבטחת מידע, המאפשר להוריד באופן אקטיבי את רמת הסיכון של מבוטחיה. גיוסים נוספים: Better Health שהוקמה על ידי יזמית ישראלית גייסה 10 מיליון דולר ; קרן הון הסיכון SOMV ממנה שני שותפים חדשים - מרב רותם נעמן ואנדי בלאס שיצטרפו לשותפים הקיימים יובל בהרב וניר אדלר

14/8
ION מובילה השקעה של 20 מיליון ביוניקורן האינושרטק At-Bay
יוניקורן האינשורטק At-Bay, המבטח ארגונים כנגד איומי סייבר, מרחיב את סבב D עם השקעה של 20 מיליון דולר נוספים בהובלת קרן ION Crossover Partners. ההרחבה מביאה את סך ההשקעות בחברה ל-296 מיליון דולר, ושווי החברה עומד על 1.35 מיליארד דולר.
סבב D של החברה הובל על ידי הקרנות Lightspeed Ventures ו- ICON Ventures. בהשתתפות קרן הצמיחה Glilot+ והמשקיעים הקיימים Khosla Ventures, היזם והמשקיע שלמה קרמר, קומרה קפיטל, M12 קרן ההשקעות של מיקרוסופט, Acrew Capital וקרן HSB של Munich Re Ventures מבטחת המשנה הגדולה בעולם. זהו סבב הגיוס השלישי של החברה ב-18 החודשים האחרונים, המגיע לאחר שהחברה צמחה בשנה שחלפה ב-800% ורשמה פרמיה שנתית חוזרת (ARP) של יותר מ-160 מיליון דולר.

5 צפייה בגלריה
מימין רותם אירם ו רומן יצקוביץ' מייסדי At Bay
מימין רותם אירם ו רומן יצקוביץ' מייסדי At Bay
מימין רותם אירם ורומן יצקוביץ' מייסדי At Bay
(צילום: קווין נילסון )

At-Bay בשונה מחברות ביטוח אחרות מציעה שילוב של פוליסת ביטוח עם יכולות אבטחת מידע, המאפשר להוריד באופן אקטיבי את רמת הסיכון של מבוטחיה.
"סיכון סייבר מתנהג באופן שונה מהסיכונים המסורתיים אליהם רגילות חברות ביטוח" אומר רותם אירם, מנכ"ל At-Bay. "סיכוני סייבר משתנים מהר ולכן קשה להעריך במדויק את הסיכון באמצעות הסתמכות על מידע מן העבר. הנזק מתקיפות סייבר עולה באופן תדיר בשנים האחרונות וכתוצאה מכך הביקוש לביטוח צומח גם הוא, אך מרבית חברות הביטוח חוששות לבטח תחום בו הן אינן מבינות שפועל על פי חוקים שאינן מכירות".
"ל-At-Bay יש הזדמנות אדירה לעצב מחדש את מערכת ההפעלה הביטוחית", אמר ג'ונתן קולודני, שותף ב- ION Crossover Partners. "אנחנו כבר רואים את ההשפעה החיובית שלהם על עסקים קטנים ובינוניים על ידי צמצום אירועי תוכנות כופר"
At-Bay נוסדה ב-2016 ומעסיקה 120 עובדים, כ-50 מהם מועסקים במרכז הפיתוח בישראל והשאר בסן פרנסיסקו, ניו יורק ואטלנטה. ההשקעה תשמש בין השאר להכפלת מצבת העובדים בישראל.

13/10
Better Health שהוקמה על ידי נעמה שטאומר ובן זוגה גייסה 10 מיליון דולר
חברת הסטארט-אפ Better Health, שנוסדה על ידי נעמה שטאובר ברקלר ובן זוגה אדם ברקלר גייסה 10 מיליון דולר בסבב A . את סבב ההשקעה החדש הובילה קרן General Catalyst הוותיקה בהובלת השותף Hemant Taneja ו-Caffeinated Capital בהובלת ריימונד טונסינג. בסבב השתתפו גם ביל אקמן והמשקיעות הקודמות בחברה: 8VC, Anorak Ventures, Tank Hill Venture Partners. לחברה כיום כ-35 עובדים בארה״ב וישראל והיא מגדילה את מרכז הפיתוח שלה בארץ עם הסיבוב הנוכחי.
Better Health פיתחה פלטפורמה העוזרת למטופלים עם מחלות כרוניות להשיג את המכשור הרפואי שהם צריכים דרך האינטרנט תוך שימוש בביטוח שלהם לכיסוי ההוצאות. החברה מספקת תמיכה אישית למציאת המכשור האידיאלי מבין מאות אפשרויות ודואגת לליווי אישי של המטופלים באמצעות מאמנים רפואיים ואחיות כדי למנוע חזרה של המטופלים לאשפוז נוסף ויקר.

5 צפייה בגלריה
Better Health Naama Stauber Breckler
Better Health Naama Stauber Breckler
המייסדים, נעמה שטאובר ברקלר ובן זוגה אדם ברקלר
(Credit: Better Health)
תעשיית המכשור הרפואי לשימוש ביתי בארה״ב היא תעשייה שמגלגלת כ- 80 מיליארד דולר בשנה והיא כוללת מכשור רפואי לניהול סוכרת, צנתרים עצמיים, מערכות אוסטומי, ועוד. כיום על מנת לרכוש את הציוד הרפואי הקריטי הזה מטופלים צריכים להמתין שבועות, לבזבז שעות מדי חודש, ותשלומים שעלולים להגיע לאלפי דולרים.
Better Health נוסדה על ידי בני הזוג, שטאובר ברקלר וברקלר, שניהם יזמים סדרתיים. הרעיון לחברה הגיע מתוך ניסיונה של שטאובר בתחום הרפואי. בעברה ייסדה שטאובר חברה לצנתרים אורולוגים שהחלה לפתח במהלך לימודי ה MBA באוניברסיטת סטנפורד "כשהבאנו את הצנתרים שלנו לשוק נדהמנו לראות כמה קשה היה ללקוחות שלנו לרכוש את המוצרים האלו שכל כך חיוניים לבריאות שלהם, חודש אחרי חודש הם נאבקו עם הספקים שלהם ועם חברת הביטוח״, לדברי שטאובר, ״כשזה מגיע לתחום הרפואי מטופלים עדיין לא מודעים לזכויות שלהם והאופציות העומדות בפניהם. הניסיון שלנו מראה שכאשר מטופלים מקבלים את המכשור הרפואי המתאים וזוכים לליווי אישי יש לזה השפעה עמוקה על הבריאות הפיזית והנפשית שלהם לאורך זמן ועל מניעת אשפוזים חוזרים וזו המטרה שלנו.״

קרן הון הסיכון SOMV ממנה שני שותפים חדשים
קרן ההון סיכון SOMV (State of Mind Ventures) מצרפת שני שותפים חדשים בקרן, מרב רותם נעמן ואנדי בלאס וכן משיקה את פעילותן של קרן ההמשך State of Mind Ventures 3 להשקעות בשלבים מוקדמים, ושל קרן צמיחה חדשה -Momentum.
היקפן הכספי של הקרנות בסך כ-200 מיליון דולר יביא את סך ההון המנוהל של SOMV לכ-400 מיליון דולר ויאפשר לקרן להמשיך באסטרטגיית ההשקעה בשלבים מוקדמים בחברות SaaS ותשתיות ענן, לצד השקת פעילות חדשה להשקעות בחברות בשלבי צמיחה.

5 צפייה בגלריה
מרב רותם נאמן ו אנדי בלאס SOMV
מרב רותם נאמן ו אנדי בלאס SOMV
מרב רותם נאמן ואנדי בלאס SOMV
(צילום: זוהר שטרית, אדם רוג'רס)

לאחרונה הודיע אחד ממייסדי הקרן פנחס בוכריס שלא ימשיך לקרנות הבאות. שני השותפים החדשים מצטרפים לשותפים הקיימים יובל בהרב וניר אדלר.
מרב רותם נעמן מצטרפת לקרן SOMV לאחר שניהלה את פעילות ההשקעות בישראל ובאירופה של ענקית הטלקום והמדיה האמריקאית Verizon Communications. אנדי בלאס מצטרף לקרן SOMV היה מבין מייסדי Hibob, שגייסה 150 מיליון דולר בשווי של 1.65 מיליארד דולר.
אנדי ייסד את S-Lab, חברת יעוץ לאסטרטגיית מותג לחברות טכנולוגיה בצמיחה אשר פעלה בלונדון, עמק הסיליקון ותל אביב. אנדי היה גם שותף בסוכנות Splendid Communications אשר הפכה לאחת מסוכנויות הקריאייטיב המובילות בעולם. אנדי מחלק את זמנו בין לונדון לתל אביב.


7/10
חברת האבקת הדבורים BeeHero גייסה 15 מיליון דולר
חברת הסטארט-אפ ביהירו (BeeHero), שפיתחה פלטפורמה חכמה להאבקה חכמה של דבורים, גייסה 15 מיליון דולר בסבב A משורה ארוכה של קרנות הון סיכון וביניהן: UpWest, Entrée Capital, AD, firstime וכן קיבלה מענק של 4 מיליון דולר מבירד, הקרן הדו-לאומית ארה"ב ישראל, מהאיחוד האירופי ומרשות החדשנות. עד כה, ביחד עם הסבב הנוכחי גייסה החברה 24 מיליון דולר.
BeeHero הוקמה על ידי עומר דוידי (מנכ"ל), יובל רגב, ואיתי כנות ב-2017. היא פועלת מתל אביב ועמק הסיליקון בקליפורניה ומעסיקה כ-30 עובדים, 20 מהם במרכז הפיתוח בתל אביב. כעת, מגייסת החברה עובדים נוספים.
5 צפייה בגלריה
עומר דוידי יובל רגב איתי כנות מייסדי BeeHero
עומר דוידי יובל רגב איתי כנות מייסדי BeeHero
מייסדי BeeHero. מימין: איתי כנות, עומר דוידי ויובל רגב
(צילום עצמי)
BeeHero פיתחה פלטפורמה שיכולה לחזות הפרעות כוורת, להקל על התמוטטות המושבה ולחקור את התקדמות האבקה. החברה מספקת לדבוראים חיישנים המותקנים בתוך הכוורות לאיסוף נתוני כוורת ומידע סביבתי. הנתונים מנותחים לאחר מכן בעזרת האלגוריתמים של BeeHero לחזות הפרעות כוורת.
המנכ"ל עומר דוידי אומר כי "פתרון משבר המזון העולמי תלוי במאמצים משותפים של חקלאים ומגדלי דבורים. עליהם להאיץ ולחדש את את הידע והתהליכים. הקדשנו שנים בפיתוח הטכנולוגיה פורצת הדרך והיום אנחנו מציעים פלטפורמה לחקלאים ומגדלי דבורים המאפשרת אופטימיזציה של כל התהליך גידול הדבורים והאבקה, הגדלת התוצרת החקלאית ושולי הרווח של החקלאים. ביהירו משתפת פעולה עם 5 מ-10 מגדלי השקדים הגדולים בעולם כדי להבטיח תהליך האבקה אופטימלי.
5 צפייה בגלריה
דובראי דבורים כוורות
דובראי דבורים כוורות
דובראי
(צילום: שאול גולן)
על פי דוידי, החברה גיבשה מערך שותפויות עם מגדלי זרעים מובילים, דבוראים תעשייתיים, וחברות מזון ואגריטק שאפשרו לה לבנות את מאגר המידע הגדול בעולם להאבקה. "בשנת 2021 דורגנו כחברה הרביעית בגודלה להאבקה בארה"ב בזכות הפעלת הרשת הגדולה בעולם של כוורות מנוטרות בו זמנית, על פני עשרות אלפי דונמים. השימוש בפלטפורמה איפשר לגרוף שווי ממוצע של 140 מיליון דולר, במהלך קציר השקדים השנתי של קליפורניה, שהוא הגדול ביותר במדינה, ומחזיק בנתח של 80% מאספקת השקדים בעולם. ביהירו צומחת במהירות, ותהפוך בקרוב לחברת האבקה הגדולה בארה"ב", מסכם דוידי.