סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מארק צוקרברג ת'רדס מטא רשתות חברתיות

צוקרברג מודה: מספר המשתמשים בת'רדס נחתך ביותר מחצי

מנכ"ל מטא הודה לראשונה בצניחה במספר המשתמשים ברשת החברתית החדשה שמתחרה בטוויטר: "כשיש לך יותר מ-100 מיליון נרשמים, זה יכול להיות נהדר אם כולם, או אפילו מחציתם, יישארו. אנחנו עוד לא שם". לגבי הקרב המתוכנן עם אלון מאסק הוא אמר: "לא בטוח שזה הולך לקרות"

מנכ"ל מטא מארק צוקרברג אמר שמספר המשתמשים בפלטפורמת המדיה החברתית החדשה של החברה – ת'רדס, נחתך ביותר מחצי. יריבתה של טוויטר זינקה ל-100 מיליון נרשמים תוך חמישה ימים מהשקתה מוקדם יותר החודש, אך צוקרברג הודה שהמספר הזה צלל מאז.
"כשיש לך יותר מ-100 מיליון נרשמים, זה יכול להיות נהדר אם כולם, או אפילו מחציתם, יישארו. אנחנו עוד לא שם", הוא אמר בשיחה עם עובדי החברה. צוקרברג תיאר את המצב כ"נורמלי", ואמר שהוא צופה שיפור בשיעור שימור המשתמשים לאחר שמאפיינים חדשים יתווספו לפלטפורמה, כך דיווחה רויטרס שהקלטת השיחה הגיעה לידיה.
ת'רדס ספגה ביקורת בשל פונקציונליות מוגבלת, למשל בכל הקשור לאפשרויות בהעלאה של פוסטים וזמינות תוכן. סמנכ"ל המוצר של ת'רדס, כריס קוקס, אמר לעובדים שהפלטפורמה תתמקד מעתה בהוספת עוד "שיטות לשימור משתמשים" שימשכו אנשים לחזור אל הפלטפורמה. אחת הדוגמאות שהוא נתן היא "ווידוא שאנשים שנמצאים באינסטגרם יראו ת'רדים חשובים". על מנת להירשם לת'רדס למשתמש צריך להיות חשבון אינסטגרם.
צוקרברג גם עדכן את העובדים לגבי ההימור הגדול של החברה על עולם המציאות המדומה שטרם נוצר, שקרוי מטאוורס.
הוא אמר שהעבודה על טכנולוגיות המציאות המדומה והרבודה שיניעו את המטאוורס "לא מקדימות בהרבה את לוח הזמנים, אך עומדות בו", ושהוא לא צופה שהעולם הוירטואלי ייכנס לזרם המרכזי לפני העשור הבא.
מטא ממשיכה להראות ביצועים יפים לאחרונה, לאחר שהודיעה השבוע על רווח של 7.79 מיליארד דולר ברבעון האחרון.
צוקרברג התייחס גם לקרב הפיזי שהוצע בינו לבין יריבו אלון מאסק. ביוני התרברבו שני היזמים שיילחמו זה בזה בתוך כלוב, ואף הציעו זירה בלאס וגאס, אך כשנשאל על כך אמר צוקרברג שהוא "לא בטוח שזה הולך לקרות"