סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מימין אילון מאסק  מארק צוקרברג
אלון מאסק ומארק צוקרברג (צילום: EPA AFP)

ת'רדס מגיעה ל-100 מיליון משתמשים - אלון מאסק מגיב בקללות

מנכ"ל טוויטר ממשיך להשתלח במתחרה החדשה שצוברת תאוצה, בדגש על העומד בראש החברה האם שלה מטא, מארק צוקרברג. לאחר שהגיש תביעה נגד מטא בטענה לגניבת סודות מסחריים וכינה את פעילותה "רמאות", הוא מטיח בצוקרברג: Zuck is a cuck

אלון מאסק, הבעלים של טוויטר, ממשיך להטריל את הבעלים של מטא מארק צוקרברג - זאת, בעוד שת'רדס, האפליקציה החדשה של מטא שמתחרה בטוויטר, כבר צברה קרוב ל-100 מיליון משתמשים.
ת'רדס הושקה ביום חמישי ומאסק כבר פרסם כמה ציוצים ביקורתיים נגדה, כולל טענה שמדובר ב"אינסטגרם בלי תמונות". עוד הוסיף כי "זה לא הגיוני, בהתחשב בכך שהתמונות המלהיבות הן הסיבה העיקרית שאנשים משתמשים באפליקציה".
טוויטר גם הגישה תביעה נגד מטא בטענה לגניבת סודות מסחריים ועל כך צייץ מאסק: "תחרות זה בסדר, רמאות היא לא". התגובות של מאסק – אחד האנשים העשירים בעולם – הסלימו ואתמול (א') הוא הגיב לצילום מסך של שרשור ת'רדס בין צוקרברג ורשת המזון המהיר וונדי'ס כך: Zuck is a cuck ("צוקי הוא זין").
צוקרברג הוא גם לא צד תמים בסיפור. ביום ההשקה של ת'רדס הוא פרסם את הציוץ הראשון שלו מזה 11 שנים ושיתף את המם הידוע של שני ספיידרמנים המצביעים אחד על השני, ככל הנראה רפרנס להשוואות בין שתי האפליקציות.
עקיצה נוספת למאסק הייתה כשצוקרברג הגיב לשני פוסטים בת'רדס במילה "מטריד" (Concerning) - תגובה המאפיינת את מאסק. לפי בדיקת הציוצים של מאסק, שערכו באינסיידר, הוא הגיב לפוסטים 26 פעמים במילה מטריד.
כעת, כל שנותר להם הוא לקחת גם את הריב הזה לזירה. .