סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

בלעדי
הרכישה נכשלה: באוור סוגרת את קמיליו הישראלית - ומפטרת את העובדים

לכלכליסט נודע כי החברה הגרמנית הודיעה ל-80 העובדים בישראל שהיא סוגרת את הפעילות המקומית ומעבירה אותה למשרדיה באירופה. בתוך שנה תופסק הפעילות בישראל לחלוטין

באוור מדיה (Bauer Media) הגרמנית סוגרת את הפעילות של חברת קמיליו (Camilyo) הישראלית, אותה רכשה ב- 2019, כך נודע לכלכליסט. היום הודיעה באואר ל-80 עובדי החברה בישראל שהיא סוגרת את הפעילות המקומית ומעבירה אותה למשרדיה. כתוצאה מהמהלך יפוטרו כל עובדי החברה.
הפיטורים ייכנסו לתוקף בחודשים הקרובים כך שתוך שנה מהיום תופסק הפעילות בישראל לחלוטין. קמיליו מספקת פתרונות לבניית אתרים ושיווק לעסקים קטנים ובינוניים. על פי הערכה הסיבה לסגירת הפעילות בישראל היא חוסר הצלחת הסניף הישראלי לעמוד ביעדים של באואר.
1 צפייה בגלריה
אתר חברת Camilyo
אתר חברת Camilyo
מתוך אתר החברה

קמיליו, היושבת ברמת החייל בתל אביב הוקמה ב-2010 על ידי גיל אילני המשמש כמנכ"ל עד היום, שמואל סתת ודניאל יגיל. באואר מדיה היא חברת ענק שמרכזה בהמבורג גרמניה עם מחזור מכירות של למעלה מ-2 מיליארד יורו ו-15 אלף עובדים ב-13 מדינות.
קמיליו פיתחה מערכת אחידה שכוללת את ההיבטים של מערכת CRM, משלב הפנייה הראשונה ועד הפיכתו ללקוח: כלים כמו בניית אתר מותאם למובייל ולטאבלט, אפליקציה לניהול העסק, מודול מכירות אונליין הכולל סליקה מתקדמת והפקת חשבוניות בקליק, ניהול השיווק של העסק, ניהול מועדון נאמנות ועוד.
בתגובה לפניית כלכליסט נמסר מבאואר מדיה ש"קבוצת Bauer Media החליטה בצער לסגור את פעילותה בישראל ולהתמקד בפעילות באירופה. אנו ממשיכים בפיתוח שירותים דיגיטליים ללקוחות SME באירופה. אנו מציעים פתרונות SEO מובילים, שירותים לניהול שיווק ופרסום במגוון ערוצים ושירותי מידע ופיתוח אתרים הודות לעובדים המוכשרים שלנו.
"המעבר שלנו למודל עסקי המבוסס על מולטימדיה וטכנולוגיה דיגיטלית נמשך. Bauer Media ממשיכה להיות מובילה בתחומה במספר רב של מדינות ולהוביל בתחומי הבידור, המדיה והמידע עם חשיפה ללמעלה מ-200 מיליון אנשים. אנו מעצבים כבר היום את עתיד החברה".