סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

בנק מיצובישי יגדיל ההשקעה בקרן המשותפת עם ליקווידיטי ב-120 מיליון דולר

ההשקעה תתווסף לקרן מארס המשותפת לשני הגופים, ואשר מספקת פתרונות פיננסיים לחברות טכנולוגיה בשלבי צמיחה באסיה פסיפיק ואירופה

בנק מיצובישי היפני יגדיל את השקעתו המשותפת עם קרן ליקווידיטי קפיטל הישראלית לכדי 220 מיליון דולר. הבנק, המכונה MUFG החליט כי יוסיף 120 מיליון דולר להון של קרן מארס בו הוא מחזיק בשיעור שווה (50%) עם ליקווידיטי.

2 צפייה בגלריה
רון דניאל מנכ"ל ליקווידיטי
רון דניאל מנכ"ל ליקווידיטי
רון דניאל מנכ"ל ליקווידיטי
(גבע טלמור)



קרן מארס מספקת פתרונות פיננסיים לחברות טכנולוגיה בשלבי צמיחה באסיה פסיפיק ואירופה. הקרן הוקמה לפני 8 חודשים ומאז עוסקת בעולם החוב. עד כה הקרן ביצעה 10 עסקאות באסיה, אוסטרליה ואירופה, בשווי כולל של למעלה מ-80 מיליון דולר וביקושים שעלו על 2 מיליארד דולר בתקופה.
ירון פרימוביץ, ממנהלי הקרן, ציין: "בשווקים בהם אנו פועלים אנו צופים עלייה בביקוש לאשראי בעקבות התחסנות האוכלוסייה המקומית והפחתת ההגבלות בכל מדינה. מגמה זו מתדלקת את התיאבון של החברות לצמיחה ולנטילת חוב ללא דילול, בהתאם לתנאי הקרן".
ריו הירושימה, מנהלת פעילות קרן מארס מטעם MUFG, אמרה: "יריית הפתיחה של פעילות הקרן זכתה להצלחה ניכרת ואנו צופים כי שיתוף הפעולה יגבר ככל שנתקרב לשנת 2022. יצרנו סינרגיה מוצלחת בין החברות. הביקוש מצד השוק, וביצועי הקרן, אפשרו לנו להגדיל את הקרן לשווי של כ-200 מיליון דולר".


2 צפייה בגלריה
בנק מיצובישי היפני
בנק מיצובישי היפני
בנק מיצובישי
(גטי)