סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
למי שיש 10,000 דולר בצד: גוצ'י מוכרת אקסבוקס במהדורה מיוחדת

מותג העילית ימכור 100 יחידות בלבד של אקסבוקס Series X בעיצוב ייחודי, לרגל יום ההולדת ה-20 לקונסולת האקסבוקס המקורית. המהלך הוא חלק משורה הולכת ומתרחבת של מיזוגים בין עולם האופנה ובין עולם הגיימינג בשנים האחרונות

מיקרוסופט משתפת פעולה עם בית האופנה האיטלקי גוצ'י והשיקה אקסבוקס Series X במחיר מופרז למדי: 10,000 דולר. מאה יחידות בלבד נוצרו כחלק מהמהדורה המיוחדת, לרגל 20 שנה להשקת קונסולת האקסבוקס המקורית. הקונסולה כוללת גם מינוי לשירות ה"גיים פאס" (Game Pass) של מיקרוסופט, שני שלטי אקסבוקס בעיצוב מיוחד ומזוודה מעוצבת מבית גוצ'י לנשיאת המכשיר (כי חס וחלילה שהאקסבוקס היוקרתי הזה יוכנס למזוודה רגילה, כמו של פשוטי העם).

2 צפייה בגלריה
נעלי אדידס לרגל 20 לאקסבוקס
נעלי אדידס לרגל 20 לאקסבוקס
נעלי אדידס לרגל 20 לאקסבוקס
(Adidas)
גם אדידס משתתפת בחגיגות ה-20 לאקסבוקס, והשיקה נעלי סניקרס במהדורה מיוחדת, בצבעי ירוק ושחור האופייניים למותג של מיקרוסופט. זו גם אינה הפעם הראשונה בה גוצ'י טובלת את אצבעותיה בתחום הגיימינג: בחודש מארס, החברה החלה במכירת נעליים וירטואליות בשיתוף פלטפורמת המשחקים רובלוקס (Roblox). כלומר, אלה נעליים שניתן לקנות תמורת 13 דולר ואז "לנעול" אותן במציאות רבודה, כאשר מכוונים את מצלמת הטלפון אל כפות הרגליים.
2 צפייה בגלריה
הנעליים הווירטואליות של גוצ'י
הנעליים הווירטואליות של גוצ'י
הנעליים הווירטואליות של גוצ'י
(Gucci)
החיבור בין עולמות האופנה והגיימינג רק הולך ומתהדק ככל שעובר הזמן: בספטמבר, בית האופנה בלנסיאגה (Balenciaga) השיק קולקציה היברידית בשיתוף "פורטנייט" - את הבגדים היה ניתן לרכוש כסקינים במשחק עצמו, וגם כבגדים אמיתיים מבית המותג היוקרתי. באוגוסט, בית האופנה לואי ויטון אף השיק משחק מובייל משלו, תוך שימוש ב-NFT (טכנולוגיית בלוקצ׳יין המשמשת לסחר בנכסים וירטואליים). קודם לכן, לואי ויטון גם מכרו סקינים (תלבושות וירטואליות) לדמויות במשחקים כגון "פיינל פנטזי 13" (Final Fantasy XIII) ו"ליג אוף לג'נדס" (League of Legends).