סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
שלושה משחקי GTA קלאסיים יושקו השנה מחדש בגרסה מודרנית

רוקסטאר, יצרנית המשחק, הכריזה כי חידושים ל-GTA III, וייס סיטי וסן אנדראס יגיעו בחודשים הקרובים למחשב ולקונסולות - ואף למובייל בשנה הבאה. החברה בונה על נוסטלגיה, אולם המעריצים שבעו מגרסאות חדשות ל-GTA V וממתינים למשחק הבא בסדרה

בשורות משמחות לילדי שנות האלפיים: לאחר חודשים של שמועות והדלפות, הודיעה רוקסטאר גיימס (Rockstar Games) רשמית על חידוש באיכות HD לשלושה משחקים - GTA III, וייס סיטי (Vice City) וסן אנדראס (San Andreas). השלושה יושקו כטרילוגיה: "Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition". האוסף יגיע למדפים בהמשך השנה לקונסולות הפלייסטיישן, האקסבוקס והסוויץ' וכן ל-PC. נכון לשעה זו, לא ידוע תאריך ההשקה הרשמי או מחיר האוסף. המשחקים יגיעו אף לאנדרואיד ול-iOS בתחילת השנה הבאה.

הגרסה המקורית של המשחקים יצאה לקונסולת הפלייסטיישן 2 ולאקסבוקס, כך שמתיחת פנים עשויה להיות שיפור מבורך בעיני מעריצי הסדרה הוותיקה. רוקסטאר לא חשפה אילו שינויים גרפיים וטכניים נערכו במשחק וגם לא חלקה צילומי מסך או קטעי וידאו מתוך הגרסה המחודשת. כמו כן, בשבוע הבא תסיר רוקסטאר את כל הגרסאות הדיגיטליות הקיימות של המשחקים מהחנויות המקוונות.
עם זאת, לא בטוח שהנוסטלגיה לבדה תצליח להמשיך להניע את סדרת GTA. החברה לא הוציאה משחק חדש בסדרה מאז GTA V, שהושק לפני שמונה שנים - והשחקנים לא מרוצים מכך. מאז, הוציאה רוקסטאר גרסה מחודשת שמותאמת לפלייסטיישן 4 ולאקסבוקס וואן, וב-2019 שחררה את גרסה רבת-משתתפים של המשחק, GTA אונליין.
בחודש שעבר, הכריזה החברה על עוד גרסה חדשה ל-GTA V (!) המותאמת לדור החדש של פלייסטיישן ואקסבוקס. הגרסה אמורה להציע עוד שיפורים גרפיים, ואולי גם מעט תוכן נוסף. בעוד שמשחקים רבים מציעים שדרוג גרפי בחינם למי שרכש בעבר עותק של המשחק, רוקסטאר תציע את המשחק במחיר מלא. בהתאם, הטריילר לגרסה החדשה צבר 252 אלף דיסלייקים, לעומת 32 אלף לייקים בלבד. ההכרזה צברה תגובות מאוכזבות דומות גם בטוויטר ובאתר הפורומים רדיט, שמייחלים לכותר חדש בסדרה, אחרי כמעט עשור.