סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת Nym גייסה 25 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות Addition

הסטארט-אפ הרפואי הישראלי פיתח מערכת לניתוח טקסטים מתיקי חולים במטרה לבצע אוטומטציה לתהליך גביית הכספים מחברות הביטוח. הגיוס הנוכחי מתבצע כמה חודשים לאחר הסבב הקודם שבמהלכו גויסו 16.5 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ הישראלית Nym גייסה 25 מיליון דולר בהובלת קרן Addition capital. החברה פיתחה מערכת לניתוח והבנת טקסטים רפואיים מתיקי חולים כדי לבצע אוטומציה לתהליך גביית הכספים מחברות ביטוח, תהליך שהיום נעשה בצורה ידנית.
הגיוס הנוכחי מגיע מספר חודשים לאחר סבב הגיוס A של החברה שהובל ע"י GV גוגל ונצ'רס, שבמהלכו גויסו 16.5 מליון דולר. בגיוס הנוכחי לקחו חלק המשקיעים הקיימים. בחברה השקיעו עד היום GV (Google Ventuers), Dynamic Loop Capital, Tiger Global, Lightspeed וBessemer Venture Partners.
Nym הוקמה בשנת 2018 על ידי עמיחי ניידרמן ואדם רימון. החברה מעסיקה כיום 54 עובדים מתוכם 45 בישראל והשאר בארה"ב.
1 צפייה בגלריה
עמיחי ניידרמן ו אדם רימון NYM health
עמיחי ניידרמן ו אדם רימון NYM health
עמיחי ניידרמן ואדם רימון, מייסדי NYM
(צילום: NYM health)
Nym פיתחה מערכת אשר מתחברת למערכות הקיימות במרפאות ובתי חולים, ומסוגלת לנתח את המידע מהתיק הרפואי של המטופל, לזהות את את המונחים הרפואיים, להבין את הנרטיב הרפואי ולייצר קודי חיוב לחברות הביטוח בצורה אוטומטית. Nym הופכת תהליך שכולו ידני כיום, אשר מבוצע על ידי מאות אלפי מקודדים, לתהליך אוטומטי, ללא מעורבות אנושית כלל. Nym עובדת כיום עם מספר רשתות של בתי חולים בארה"ב ופרוסה בכ-40 בתי חולים וארגוני רופאים.
עמיחי נידרמן מנכ"ל ומייסד שותף ב-Nym: "ההסתמכות על אנשים במערכת הבריאות האמריקאית בכדי לבצע פעולות קריטיות לתפעול השוטף הביאה למצב שבו ארגוני בריאות לא יכולים לגדול במהירות ולהתאים את עצמם לנסיבות משתנות בשוק . התפרצות הקורונה במדינות כמו הודו הובילו לפערי כוח אדם של מקודדים שרובם מגיעים ממדינות אלה. עקב כך מוסדות רפואיים רבים מצאו את עצמם ללא פתרון כלכלי בזמן המגפה וראינו עלייה משמעותית בביקוש למוצר שלנו".