סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
Anecdotes at WeWork
Anecdotes at WeWork. לחברה משרדים בתל אביב, ניו יורק וסן פרנסיסקו (Credit: Dadi Elias)

חברת Anecdotes גייסה 25 מיליון דולר בסבב שני

החברה שמפתחת כלים לניהול סיכונים בנושאי רגולציה גייסה את הסכום בהובלת קרן Glilot Capital Partners, שהביא את סך הגיוסים ל-55 מיליון דולר. לפי החברה, מאז סבב הגיוס האחרון, בפברואר 2022, הגדילה החברה יותר מפי 3 את קצב ההכנסות השנתי

חברת Anecdotes, המפתחת כלים למערכות המטפלות בנושאי רגולציה (Compliance), גייסה 25 מיליון דולר בסבב B, בהובלת קרן Glilot Capital Partners, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Red Dot Capital Partners, Vintage Investment Partners ו-Shasta Venture, וכן Vertex ו-DTCP שהצטרפו כמשקיעים חדשים. הסבב החדש מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-55 מיליון דולר.
anecdotes פועלת בתחום ה-GRC (ממשל, ניהול סיכונים ותאימות). הפלטפורמה של החברה מאפשרת לארגונים לנהל את תהליכי ניהול הסיכונים והקומפליינס על פי דרישות הרגולציה על ידי איסוף ונורמליזציה של המידע בצורה אוטומטית, המחליפה את הצורך לבצע פעולות ידניות.
הפלטפורמה משמשת כסביבת עבודה עבור כל הגורמים המעורבים בתהליכים אלו, מנהלי קומפליינס, מנהלי אבטחת מידע, מבקרים חיצוניים ויועצים. השימוש באוטומציה חוסך עבודה ידנית מייגעת, משאבי זמן וכסף לארגון, משפר את איכות ודיוק המידע שבן אדם מתקשה להגיע אליהם. המידע שנאסף על ידי הפלטפורמה יכול לשמש את הארגון לקבלת אישורים לעמידה ברגולציות שונות.
מהחברה נמסר שמאז סבב הגיוס האחרון, בפברואר 2022, הגדילה החברה יותר מפי 3 את קצב ההכנסות השנתי שלה וזאת בעיקר הודות להרחבת בסיס הלקוחות בארה"ב שכולל כיום בין השאר את החברות Lifelabs, Snowflake, Coinbase, Aristocrat, SoFi, Grafana, Payscale ורבות נוספות.
החברה הוקמה בשנת 2020 על ידי יאיר קוזניצוב המשמש כמנכ"ל ורועי עמיאור סמנכ"ל מוצר. לחברה משרדים בתל אביב, ניו יורק וסן פרנסיסקו, והיא מעסיקה 60 עובדים.