סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
הייטק היי-טק היי טק השקעות גיוס הון הנפקה אקזיט כסף דולרים מחשב מחשבים
הייטק היי-טק היי טק השקעות גיוס הון הנפקה אקזיט כסף דולרים מחשב מחשבים (צילום: shutterstock)

חברת ServiceNow האמריקאית קונה טכנולוגיה מאטרינט הישראלית

ServiceNow, שמפתחת פלטפורמה לאוטומטיזציה ודיגיטציה של תהליכים ארגוניים, קונה מוצר לטכנולוגיית ניהול רשת ואוטומציה מחברת אטרינט; סכום הרכישה לא פורסם

ServiceNow האמריקאית שמפתחת פלטפורמה לאוטומטיזציה ודיגיטציה של תהליכים ארגוניים, קונה מוצר לטכנולוגיית ניהול רשת ואוטומציה מחברת אטרינט הישראלית.
סכום הרכישה לא פורסם. במסגרת הרכישה תעביר אליה הרוכשת את השליטה במוצר התקשורת המרכזי של אטרינט ואת צוות הפיתוח המקושר למוצר הכולל כ-15 עובדים. בעקבות הרכישה תוכל להציע פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית עבור לקוחות טלקום. הרכישה צפויה להסתיים ברבעון השני של השנה.
לאחר הרכישה יישאר באטרינט גוף של שירותים בתחום שבו המוצר פועל ותמשיך לתת התחייבויות חוזיות ושירותים נוספים בתחום התקשורת. באטרינט יישארו כ-35 עובדים לאחר הרכישה. אפי לוי, מנכל אטרינט מסר לכלכליסט שהחברה תמשיך למלא את כל המחויבויות החוזיות של החברה בשנים הקרובות ותמשיך להיות פעילה בתחום שירותי הטלקום וה-VAS".
מרכז הפיתוח הישראלי של ServiceNow הוקם ב-2012, ומאז התרחב על בסיס רכישות של ארבעה חברות: לום סיסטמס, ניבולה, סקייג׳ירף, ו-Appsee בהיקף כולל של כ-250 מיליון דולר.
אטרינט הוקמה ב-2014 לאחר שמנהליה, בראשות אפי לוי שמנהל את החברה כעת וימשיך לנהל את הפעילות לאחר הרכישה, רכשו את הפעילות של Nokia Solutions and Networks (לשעבר נוקיה סימנס) בישראל.
"ServiceNow תחבר את כל יכולותיה עבור חברות הטלקומוניקציה בפלטפורמה אחת", אמרה רוהיט בטרה, מנהלת תעשיות טלקום, מדיה וטכנולוגיה ב-ServiceNow. "על ידי הוספת יכולות הגילוי וההפעלה של Atrinet למוצרי תעשיית הטלקום שלנו, אנו עוזרים לספקי שירות לנהל את כל מחזור החיים של הרשת - להעלות את הפרודוקטיביות ולהוריד עלויות".