סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
צוות Agora אגורה מימין ליאור דולינסקי בר מור נועם קאהן
צוות Agora אגורה מימין ליאור דולינסקי בר מור נועם קאהן (צילום: ירין טרנוס)

חברת Agora גייסה 20 מיליון דולר לפיתוח פלטפורמת השקעות בנדל"ן

הסטארט-אפ הישראלי שהוקם ב-2019 יצר מערכת המאפשרת אוטומציה של תהליכים ידניים בכל הנוגע לניהול השקעות בנכסים. המנכ"ל בר מור (בנו של יזם הנדל"ן חנן מור): "אנחנו נותנים לחברות את היכולת להתרחב מהר יותר"


חברת הפינטק הישראלית אגורה (Agora), שפיתחה פלטפורמה לניהול השקעות בנדל"ן, גייסה 20 מיליון דולר בסבב מסדרה A. המערכת של החברה מרכזת את המידע הפיננסי של ההשקעות, מאפשרת אוטומציה לתהליכים ידניים, מבצעת חישובי עמלות, תשואה, מיסוי ומרכיבים נוספים, ומנגישה את כל הנתונים לחברות הנדל"ן ולמשקיעים.
החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי בר מור, המשמש מנכ"ל, ליאור דולינסקי (מנהל מוצר) ונועם קאהן (מנהל פיתוח), שהכירו במהלך שירותם הצבאי כמפקדים ב-8200. בר מור הוא בנו של יזם הנדל"ן חנן מור, מייסד החברה הציבורית שבונה אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. אגורה מעסיקה 54 עובדים, רובם במרכז פיתוח בתל אביב והשאר במשרד בניו יורק.
לאחרונה רשמה החברה צמיחה משמעותית בצפון אמריקה, עם סכום כולל של 40 מיליארד דולר בנכסים המנוהלים תחת הפלטפורמה ויותר מ- 14,000 משקיעים שמשתמשים בפורטל באופן יומיומי. בין הלקוחות שעימם עובדת החברה: אלקטרה נדל"ן, אלטשולר שחם, מגדל שוקי הון, גאיה נדל״ן, קרן גלפנד וחברות נוספות רבות בארה״ב. כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח המערכת, לגיוס מפתחים בישראל, להרחבת סל המוצרים ולהרחבת הפעילות בארה"ב.
"כשחברות נדל"ן גדלות מגייסות הון וסוגרות עסקאות הן צריכות לנהל במקביל מספר רב יותר של נכסים ולדאוג לעדכן ולהתנהל מול המשקיעים ברמה הפיננסית והבין-אישית", אומר לכלכליסט המנכ"ל מור. "אנחנו משתמשים באוטומציה כדי לעזור לחברות נדל"ן לתפקד בצורה טובה יותר, תוך בניית אמון עם המשקיעים שלהן. אנחנו נותנים לחברות את היכולת להתרחב מהר יותר, לחסוך זמן וכסף רב בהוצאות על אופרציה, להעביר כספים למשקיעים ומהם לחברה בלחיצת כפתור, ולבצע פעולות מס בצורה יעילה ובזמן".
הסבב הובל על ידי קרן Insight Partners ובהשתתפות קרן Aleph, שהובילה את סבב הגיוס הקודם של החברה. הגיוס החדש מביא את סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה ל-29 מיליון דולר.