סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עובדי נקסט אינשורנס NEXT INSURANCE
עובדי נקסט אינשורנס (צילום: עמית שעל)

היוניקורן נקסט אינשורנס מפטר 17% מעובדיו, מרביתם בארה"ב

החברה הודיעה כי תפטר 150 עובדים, ע"פ ההערכות 40 מתוכם בישראל והשאר בארה"ב. במרץ 2021 גייסה החברה 250 מיליון דולר לפי שווי של 4 מיליארד דולר. "זו הייתה החלטה קשה מאוד, אבל אנחנו עושים צמצום בכוח העבודה כדי להסתגל לסביבה המאקרו-כלכלית המחריפה", מסרה החברה

יוניקורן האינשורטק נקסט אינשורנס מפטר 150 עובדים, המהווים כ-17% מעובדי החברה, כ-40 בתוכם בישראל והשאר בארצות הברית, כך על פי ההערכה.
במרץ 2021 גייסה החברה 250 מיליון דולר לפי שווי של 4 מיליארד דולר. סך הגיוסים של נקסט מאז הקמתה ב-2016 עולה כעת ל-881 מיליון דולר. בצעד זה מצטרפת ליוניקורנים ישראליים נוספים שפיטרו עובדים לאחרונה, ביניהם OpenWeb, ורביט, לייטריקס וסניק.
נקסט הוקמה ב-2016 על ידי גיא גולדשטיין, המשמש כמנכ"ל החברה ומתגורר בארה"ב, ניסים טפירו, סמנכ"ל טכנולוגיות, ואלון חורי, המכהן בתפקיד סמנכ"ל חדשנות וצמיחה. נקסט היא חברת אינשורטק שפועלת בנישה של ביטוח לעסקים קטנים בהם מועסקים עד עשרה עובדים. היא משווקת כמה פוליסות שונות לעסק, החל מביטוח ציוד ועד ביטוח אחריות מקצועית ואובדן כושר עבודה לעובדים, ולדברי החברה מקטינה את העלויות ב-30%. כיום יש לנקסט 200 אלף לקוחות. תקופת הקורונה היטיבה עם נקסט ואיפשרה לה להכפיל את ההכנסות.
מנקסט אינשורנס נמסר: "זו הייתה החלטה קשה מאוד, אבל אנחנו עושים צמצום בכוח העבודה כדי להסתגל לסביבה המאקרו-כלכלית המחריפה. בשש השנים האחרונות מאז הקמתנו, השקענו רבות בבניית בסיס המוצר שלנו ובהגדלת ערוצי גיוס הלקוחות שלנו. בשנת 2021 שילשנו את הפעילות העסקית, והחברה בדרך להכנסה שנתית צפויה בהיקף של 800 מיליון דולר ב-2022. עם זאת, בהתייחסות לחזון ארוך טווח של החברה המתמקד במעבר לרווחיות, עלינו לצמצם את כח האדם שלנו ב-17%, כשרוב התפקידים המושפעים מכך הם בארה"ב".