סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
כנס רודשואו - סדנת Product Market Fit בהנחיית רון עצמון יו״ר ומייסד אותנטיקס
רון עצמון, יו״ר ומייסד אותנטיקס. "חלק מהיערכות מחודשות של החברה" (צילום: אוראל כהן)

אותנטיקס מפטרת 19 עובדים - כ-9% מכוח האדם בחברה

לחברה מהוד השרון, המתמחה בפיתוח פתרונות לאימות זהות דיגיטלית, יש כיום 220 עובדים. עם לקוחותיה נמנות לינקדאין, פייפאל, אובר וגוגל

חברת AU10TIX, המתמחה בפיתוח של פתרונות לאימות זהויות דיגיטליות, פיטרה היום 19 עובדים מתוך 220 עובדיה (כ-9%).
מהחברה נמסר: "חברת אותנטיקס הזמינה 19 עובדי בק אופיס לשימוע כחלק מהיערכות מחודשת של החברה לעמידה ביעדים העסקיים שהוצבו לשנת 2023. החברה תעשה כל שביכולתה לדאוג לעובדים הללו למצוא בית חדש בשוק התעסוקה. בשנה הקרובה תגייס החברה אנשי מכירות ומנהלי לקוחות כדי לעמוד ביעדים ולהמשיך להיות חברה רווחית וצומחת".
לחברה יש מרכז פיתוח בהוד השרון. מייסדי הם החברה הם האחים רון עצמון, המשמש היום בתפקיד יו"ר (פעיל) של החברה, ואחיו גיל, דירקטור בחברה.
לאחרונה מינתה החברה את דן ירושלמי לתפקיד מנכ"ל החברה. ירושלמי כיהן במהלך שני העשורים האחרונים בתפקידי ניהול בכירים בתעשיות הטכנולוגיה, הבנקאות והטלקום. הוא החליף בתפקיד את המנכ"לית היוצאת קארי אוקונור, שעזבה בשל סיבות אישיות.
אותנטיקס מפתחת פתרונות אימות וניהול אוטומטיים של זהות משתמשים עבור ארגונים גלובליים. החברה מציעה מגוון שלם של פתרונות לאימות זהויות וניהול משתמשים למניעת הונאות וזיופים. הטכנולוגיה של אותנטיקס מוטמעת כיום בפלטפורמות ובשירותים של החברות הגדולות בעולם, ובהן לינקדאין, Airbnb, פייפאל, אובר וגוגל.