סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אריה זילברשטיין רון קוניגסברג ו אופיר ברוקנר מייסדי Gem Security ג'ם סיטי
מייסדי GEM Security אריה זילברשטיין, רון קוניגסברג ואופיר ברוקנר מייסדי Gem Security ג'ם סיטי (צילום: עדי לם)

עסקת ענק כל-ישראלית: Wiz קונה את חברת הסייבר GEM בכ-350 מיליון דולר במזומן

יוניקורן הסייבר של אסף רפפורט, ששוויו מוערך בכ-10 מיליארד דולר, מבצע את העסקה הגדולה ביותר שלו עד כה ורוכש את חברת הסייבר GEM של Team8. החברה, שהוקמה על ידי יוצאי 8200 אריה זילברשטיין, רון קוניגסברג ואופיר ברוקנר, גייסה יותר מ-30 מיליון דולר ומעסיקה עשרות עובדים

יוניקורן הסייבר הישראלי וויז (Wiz) בהובלת אסף רפפורט רוכש את חברת הסייבר ג'ם סקיוריטי (Gem Security). זו עסקת הרכישה המשמעותית ביותר לחברה הישראלית שמוערכת בשווי של יותר מ-10 מיליארד דולר ומחזיקה בהכנסות שנתיות של כ-350 מיליון דולר. דיווח ראשון על העסקה עלה בבלומברג.
ג'ם סקיוריטי הוקמה ב-2022, במסגרת מודל הקמת החברות של Team8, על ידי אריה זילברשטיין (מנכ"ל), רון קוניגסברג (סמנכ"ל טכנולוגיות) ואופיר ברוקנר (סמנכ"ל מוצר). מייסדי החברה הכירו ביחידה 8200. בהמשך עבדו יחד זילברשטיין וברוקנר בחברת סיגניה, שנמכרה לקרן טמאסק. קוניגסברג שימש כארכיטקט ראשי בחברת Singular ומביא איתו יכולות בבניית חברות ענן.
ג'ם סקיוריטי מציעה יכולות זיהוי ותגובה לאיומים בענן (Cloud Detection and Response או CDR). יכולות אלה מאפשרות לארגונים וצוותי ניטור ותגובה לקצר משמעותית את משך התגובה בעת מתקפה על תשתיות הענן. באמצעות זיהוי בזמן אמת ותגובה מהירה ארגונים יכולים למנוע נזק עצום שיכול להיגרם ממתקפות מסוגים אלו.
במידה וקופצת התרעה, הפתרון מאפשר חקירה אוטומטית, חיבור פיסות המידע והרכבת התמונה במהירות, יחד עם אפשרויות תגובה והכלה לעצירת אירוע תקיפה לפני שנגרם נזק משמעותי. ג'ם סקיוריטי גייסה עד היום יותר מ-30 מיליון דולר ומעסיקה עשרות עובדים.
וויז בתגובה: "וויז כחברה היחידה שנבנתה בענן וממוקדת להגן על סביבות ענן, עוקבת מקרוב אחרי ההתפתחויות בשוק. אנו מכירים בחשיבות השינוי הזה ובוחנים באופן קבוע הזדמנויות שלא רק מאיצות את הצמיחה שלנו אלא גם מתאימות לתוכניות גיוס העובדים השאפתניות שלנו".