סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
צוות Gem Security
צוות Gem Security (צילום: עדי לם)

חברת Gem Security גייסה 11 מיליון דולר לזיהוי מתקפות סייבר בזמן אמת

הסטארט-אפ שהקימו אריה זילברשטיין, רון קונינסברג ואופיר ברוקנר לפני תשעה חודשים מתכנן להכפיל את מספר עובדיו בחודשים הקרובים. הטכנולוגיה של החברה נמאצ בשימוש חברות מובילות בתחומי הבנקאות, הבריאות והקמעונאות

סטארט-אפ הסייבר ג'ם סקיוריטי (Gem Security) גייס 11 מיליון דולר בהובלת Team8. החברה שפעלה עד כה באופן חשאי חושפת את פעילותה כעת: פיתוח של פלטפורמה המאפשרת זיהוי בזמן אמת, חקירה ותגובה מהירה של מתקפות סייבר בסביבות ענן.
ג'ם הוקמה לפני תשעה חודשים ע"י אריה זילברשטיין שמכהן כמנכ"ל החברה, רון קוניגסברג המכהן כ-CTO ואופיר ברוקנר שמכהן כסמנכ"ל המוצר. החברה מעסיקה היום כ-20 עובדים במשרדים בת״א ובניו-יורק, ומתכננת להגדיל את מספר העובדים לכ-40 עד לסוף שנת 2023. בין לקוחותיה נמצאות חברות גלובליות מובילות - החל מ- Mid-market ועד לחברות Fortune 500 - בשלל תחומים: בנקים, פינטק, בריאות דיגיטלית וקמנעונאות בארה״ב ובאירופה.
החברה נוסדה מתוך ההבנה כי הפתרונות לאיתור איומי סייבר בתשתיות המסורתיות (פיזיות) שקיימים כיום אינם מותאמים לעידן הענן. היקפי השימוש הגדלים בשירותי ענן, המתפשטים על-פני תשתיות, פלטפורמות ותוכנות שונות, מצריכים גישה חדשה. נוסף על כך, האיסוף והעיבוד של כמויות אדירות של טלמטריה (לוגים לניטור) בענן מאתגרים ארגונים ובמקרים לא מספק מענה ראוי.
אריה זילברשטיין, מנכ"ל ומייסד שותף: "רוב פתרונות אבטחת הענן כיום מתמקדים בבניית חומת הגנה גבוהה ככל שניתן, כדי למנוע מתוקפים לחדור אותה. זה חשוב ובסיסי, אבל במציאות אין חומת הגנה גבוהה מספיק כדי למנוע לחלוטין מתקפות. אנחנו מציעים גישה המתבססת על הנחה שההגנה על סביבות ענן לעולם לא תהיה הרמטית לחלוטין ושמזעור הפוטנציאל לפגיעה הוא חלק מהסיפור".