סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אריק שטילמן, מייסד-שותף ומנכ"ל ראפיד
אריק שטילמן, מייסד-שותף ומנכ"ל ראפיד (צילום: ענבל מרמרי)

בא לחזק: אריק שטילמן מצטרף לדירקטוריון פיירפליי

מייסד-שותף ומנכ"ל ראפיד יסייע בצמיחתה המהירה של החברה הישראלית שפיתחה תוכנה המאפשרת לחברות לצמצם את עלויות הטיסה והלינה של עובדיהן. בנוסף, החברה שינתה את שמה ל-Oversee כחלק ממיתוג מחודש

חברת פיירפליי (FairFly) הישראלית, שפיתחה תוכנה המאפשרת לחברות לנטר ולצמצם את עלויות הטיסה והלינה של עובדיהן מצרפת אריק שטילמן, מייסד שותף ומנכ״ל חברת הפינטק (Rapyd) לדירקטוריון החברה. בנוסף, משנה החברה את שמה לאוברסי (Oversee), כחלק ממהלך מיתוג מחדש.
מהחברה נמסר כי לאחר שבשנה שעברה היא חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם סוכנות הנסיעות השנייה בגודלה בעולם - עסקה שהיקפה נאמד בכ-10-15 מיליון דולר לשנה - היא גם שילשה את מספר הלקוחות שלה וחתמה על עסקאות עם עשרות חברות ענק.
פיירפליי/אוברסי נוסדה בשנת 2015 ע׳׳י אביאל סימן-טוב (מנכ״ל), עמי גולדנברג (סמנכ״ל טכנולוגיות) וגילי ליכטמן (בעלת מניות) במסגרת תכנית Zell ליזמות באוניברסיטת רייכמן). החברה שגייסה עד כה 18 מיליון דולר, מעסיקה 35 עובדים ומשרדיה ממוקמים במגדלי אלון בתל אביב, עם סניפים נוספים בארה׳׳ב, באנגליה ובפולין.
״במהלך הקורונה השוק שלנו חטף זעזוע משמעותי ולמרות זאת, בעזרת הצוות שלנו, התאמנו את המוצר במהירות כך שלקוחות יפיקו ערך משמעותי מהפלטפורמה שלנו גם כשאין נסיעות בפועל", אומר סימן-טוב לכלכליסט. "צמצמנו את גודל הצוות שלנו בכ-60%, אבל עדיין גדלנו פי 7 בכמות הלקוחות בשנת 2020, עם גדילה דומה בשנת 2021 ו-2022.
"בחצי השנה האחרונה הכפלנו את ההכנסות שלנו ואנחנו צפוים לשלש אותן בשנה הקרובה. אנחנו משנים את שם החברה ומעדכנים את החזון שלנו לחזון רחב הרבה יותר. אנחנו בטוחים שהצטרפותו של אריק שטילמן, שמביא עימו שנים של ניסיון וידע רב בתור יזם סדרתי, תסייע לנו בשלב זה של הצמיחה, ותעזור לנו לכבוש יעדים חדשים".