סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מימין עמית כרמי ו יוני בלומנפלד חברת גיימינג Sett
מימין: עמית כרמי ויוני בלומנפלד, מייסדי חברת גיימינג Sett (צילום: ניב כרמי)

חברת Sett גייסה 15 מיליון דולר במטרה להטמיע סוכני AI בתעשיית הגיימינג

Sett שהוקמה ב-2022 ע"י בוגרי 8200 עמית כרמי ויוני בלומנפלד, עשתה את הגיוס בסבב A לאחר סבב סיד, בהובלת Bessemer Venture Partners. סך הגיוסים של החברה עומד על 27 מיליון דולר

חברת Sett, שפיתחה פלטפורמה מבוססת סוכני AI לשוק משחקי המובייל, גייסה 15 מיליון דולר בסבב A. בהובלת Bessemer Venture Partners לצד קרנות נוספות ביניהן Saga VC ,F2 Venture Capital, ו-Vgames.
בסבב השתתפו משקיעים בולטים מעולמות הגיימינג כמו אקין בבייגית, מייסד-שותף של ענקית הגיימינג Tripledot ומייסד קרן Arcadia להשקעות גיימינג. סבב הגיוס הנוכחי מגיע לאחר סבב סיד שבו גייסה החברה 12 מיליון דולר, בהובלת F2 Venture Capital ו-Bessemer Venture Partners. סך הגיוסים של החברה עומד על 27 מיליון דולר.

1 צפייה בגלריה
צוות עובדים חברת Sett
צוות עובדים חברת Sett
צוות עובדי חברת Sett
(צילום: ניב כרמי)

Sett הוקמה בשנת 2022 על ידי עמית כרמי (מנכ"ל) ויוני בלומנפלד (CTO), שניהם בוגרי היחידה הלוחמת של 8200. עם לקוחותיה נמנות כמה מחברות הגיימינג המובילות בעולם, לרבות Playtika, Zynga SuperPlay, Rovio, Candivore ו-Unity.
בשיחה עם כלכליסט אומר, עמית כרמי, מייסד-שותף ומנכ"ל Sett: "הקמתי את החברה עם יוני שירתנו ביחד ביחידה הצבאית של 8200 הייתי שם מפקד לוחמים ויוני הוביל את הפיתוח ביחידה ושם למדנו את עולם הסייבר. החלטנו שרוצים להקים חברה בעולם המשחקים כי שנינו אוהבים את עולם המשחקים ושנינו טכנולוגים ורצינו לעזור לעולם הטכנולוגי שלנו ולאפשר לחברות לעשות את העבודה בצורה יותר טובה. באנו לתעשיה מהצד המשחק ולא הכרנו את העולם מבפנים ואחרי הראיונות הבנו מה חסר לתעשייה. היא נעה על דבר אחד בלבד, על התוכן שהיא מציגה או התוכן הפרסומי, או התוכן המוצג שם, שאותו הם רוצים למכור לשחקנים. התחלנו כיום בתוכן שיווקי ובקרוב ניכנס לתוך המשחק ונעזור לחברות איך להשאיר חברות בתוך המשחק. אנחנו מייצרים מיני משחקים בתוך המשחק במובייל".
לדבריו: "הייתה לנו צמיחה גדולה של פי 10 מ-2023 ל-2024 ויש לנו הכנסות במיליוני ARR רק לאחרונה גייסנו את איש השיווק הראשון שלנו וללא אנשי מכירות. יש לנו תור ארוך של סטודיו ליצירת משחק שרק מחכים להשקה של המוצר החדש שלנו. אנחנו מתכוננים לסקייל כאשר 2026 תהיה שנה מאוד משמעותית ונכין תשתית טכנולוגית ומוצרית. בשונה מחברות תוכן כלליות, הבידול שלנו הוא לייצר תוכן מגוון ושונה לחלוטין. מה שבעבר לקח שבועות לוקח דרכנו עשרות דקות".
שוק משחקי המובייל צפוי להכפיל את עצמו עד 2030 ולהגיע להיקף שנתי של 180–250 מיליארד דולר, עם שיעור צמיחה ממוצע של 10% עד 12%. ב-2023 לבדה, הוציאו חברות הגיימינג כ-29 מיליארד דולר על פרסום ממומן לצורך רכישת משתמשים חדשים. סכום זה ממשיך לצמוח מדי שנה. התחרות על תשומת לבם של המשתמשים מחייבת את חברות הגיימינג ליצור תוכן שיווקי מותאם אישית שיצליח ללכוד את תשומת ליבם של הצרכנים.
הפלטפורמה של Sett מבוססת על סוכני AI ומאפשרת לחברות הגיימינג ליצור באופן אוטומטי סרטוני וידאו שיווקיים ותוכן אינטרקטיבי המותאם למשחקים. התוצרים כוללים פרסומות אינטראקטיביות, סרטוני פרסום ממוקדים ותכנים המשולבים במשחק עצמו. הייחוד של Sett הוא היכולת שלה לייצר וריאציות מגוונות מאפס, ולא רק שינויים מינוריים על אותה תבנית.