סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אייפון 14
אייפון 14 (צילום מסך )

פיתחו יומנים: אפל תשיק את האייפון 14 ב-7 בספטמבר

לפי דיווח בבלומברג, באפל כבר התחילו להקליט את המצגות שיועלו באירוע שיתנהל באונליין וללא קהל - בדומה לכל השקותיה מאז פרוץ מגפת הקורונה. המכשיר החדש צפוי להגיע למדפים כשבוע לאחר האירוע, עם שורה של שינויים בתוכנה ובמצלמה לעומת קודמו

אפל מתכננת לקיים את ההשקה הבאה שלה ב-7 בספטמבר, והיא צפויה לכלול אייפונים מהסדרה החדשה 14. כך לפי דיווח בבלומברג. האירוע צפוי להתנהל באונליין ללא נוכחות קהל, בדומה לכל ההשקות של אפל מאז פרוץ מגיפת הקורונה.
עוד מדווחת בלומברג, על סמך מקורות מעורבים, כי באפל כבר החלו להקליט את המצגות שיועלו באירוע. ביום שני הודיעה החברה לצוותים שלה כי הם צריכים להגיע למשרדים לשלושה ימים בשבוע החל ב-5 בספטמבר.
על פי רוב, האייפונים החדשים שמוציאה אפל מגיעים לחנויות כשבוע לאחר אירוע ההשקה, ואכן זה מה שצפוי לקרות גם הפעם – בחנויות רבות של אפל הורו לעובדים להיות מוכנים להוצאה של מוצר מרכזי חדש ב-16 בספטמבר.
האייפונים מסדרה 14 צפויים להיות דומים לאלה מסדרה 13 עם שורה של שינויים בתוכנה וכן במצלמה – הסדרה לא תכלול מכשיר מיני של 5.4 אינץ' – היא כן תכלול דגם עם מסך של 6.7 אינץ'. השינויים המהותיים יותר יהיו בדגם האייפון 14 פרו, גם במקרה זה במנגנון הצילום.
ההשקה של האיייפונים תפתח עונת השקות עמוסה של אפל בשבועות שלאחר מכן, שתכלול בין היתר פיצ'רים באפל ווטש מסדרה 8 – דגם הפרו בסדרה שמכוון ללקוחות ספורטיביים יהיה בעל תצוגה גדולה יותר מקודמיו ועם זמן סוללה ארוך יותר. החברה צפויה גם להוציא דגם מוזל חדש מסדרת Apple Watch SE עם שבבים מהירים יותר.
דובר מטעם אפל סירב להגיב לדיווח על מועד ההשקה של האייפונים ובלומברג מציינת כי התוכניות עשויות להשתנות – אם כי על פי רוב אפל אכן משיקה את האייפונים החדשים שלה במחצית הראשונה של ספטמבר.
אפל ערכה את האירוע האחרון שלה בחודש יוני השנה והוא כלל עדכוני תוכנה – באופן חריג באירוע של יוני אירחה אפל מפתחים ועיתונאים בקמפוס שלה, כדי לצפות במצגת הווידאו על העדכונים – צעד שלווה במהלך של החזרת העובדים למשרדים וייתכן שמסמן חזרה הדרגתית של אפל להשקות מול קהל.