סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
צוות theGist
צוות theGist (צילום: theGist)

חברת theGist של ניר זוהר ואיציק בן בסט גייסה 7 מיליון דולר

החברה הישראלית פיתחה טכנולוגיה ליעילות ארגונית באמצעות התאמה אישית של צריכת המידע. המנכ"ל איתי דרסלר: "בקליק אחד מאות הודעות נסרקות ואפשר להבין בקלות ולעומק את המידע שרץ בארגון בין כל הערוצים"


חברת theGist של ניר זוהר ואיציק בן בסט גייסה 7 מיליון דולר
מאיר אורבך
חברת theGist, המפתחת פלטפורמה לניהול מידע בארגונים, נחשפת עם גיוס פרה-סיד של 7 מיליון דולר בהובלת הקרנות StageOne Ventures ו- Aleph. החברה הוקמה ב-2022 על ידי איתי דרסלר (סמנכ"ל טכנולוגיה), איציק בן-בסט (מנכ"ל) וניר זוהר (מייסד-שותף), ופיתחה טכנולוגיה ליעילות ארגונית על ידי קיצור צריכת המידע בהתאמה אישית לעובדים.
לחברה משרדים בתל אביב ובניו יורק, והיא מעסיקה היום עשרה עובדים. איציק בן-בסט היה מעורב ב-25 השנים האחרונות בהקמה ובצמיחה של חברות בינלאומיות ומקומיות כמו בליזרד, וויקס, אופן ווב ואחרות. בין השאר הוא הביא את קרן אינסייט לבצע את השקעתה הראשונה בישראל, בוויקס, שבה גם כיהן כדירקטור. כיום, בן-בסט משמש כיועץ לג׳ף הורינג וכדירקטור במספר חברות, ביניהן AIVF ו-HourOne. בנוסף, הוא גם בעלים משותף בקרן הגידור דורות.
עם גידול השימוש בכלים ארגוניים ושירותי SaaS המשמשים את העובדים, נוצר גם עומס מידע בארגון המאתגר את יכולת צריכת המידע הרלוונטי לכל אחד מהעובדים. דיונים בין עובדים שמתקיימים באופן מפוצל בין אפליקציות מרובות יוצרים עודף רעש ומצמצמים את היכולת לאתר בקלות את המידע הנדרש בעת הצורך. ניפוי המידע הרלוונטי לכל עובד מכל המידע שנוצר בארגון - המשימה שמבצע הכלי שפיתחה החברה - דומה בלעדיו לחיפוש מחט בערימת שחת.
לדברי איתי דרסלר, מייסד משותף ו- CTO ב- theGist: "דמיינו שאתם קוראים תקציר שיחה שכתבתם עבור עצמכם.. הכלי שפיתחנו הופך את הניסיון להגיע לשורה התחתונה למהיר ופשוט. בקליק אחד מאות הודעות נסרקות וסוף-סוף אפשר להבין בקלות ולעומק את המידע שרץ בארגון בין כל הערוצים".