סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
רוברט אנטוקול מייסד ומנכ"ל פלייטיקה עם לוגו החברה
רוברט אנטוקול, מייסד ומנכ"ל פלייטיקה (צילום: אוהד רומנו)

פלייטיקה רוכשת את אינפליי לאבס הישראלית בעד 300 מיליון דולר

חברת הגיימינג הנסחרת בנאסד"ק תבצע תשלום ראשוני של 80 מיליון דולר לרכישת סטודיו משחקי המובייל הישראלי; אינפליי לאבס מעסיקה עשרות עובדים שישתלבו בפלייטיקה; מנכ"ל ומייסד פלייטיקה, רוברט אנטוקול: "הרכישה מהווה הזדמנות לצמיחה וחדשנות בז'אנר ה-Luck Battle"

חברת הגיימינג פלייטיקה, שנסחרת בנאסד"ק, רוכשת את סטודיו משחקי המובייל הישראלי אינפליי לאבס (Innplay Labs), שפיתח את המשחק Animal Kingdom. העסקה מורכבת מתמורה ראשונית של כ-80 מיליון דולר כאשר סך התמורה המקסימלי עשוי לגדול לעד כ-300 מיליון דולר. החברה הנרכשת הוקמה ב-2019 ובין משקיעיה ניתן לציין את VGames, Target Global ,Rainfall ופיוז'ן שהיתה המשקיעה הראשונה בחברה. מייסדי אינפליי לאבס הם אור גילרון, אושרי בינהאקר וניב סגל. החברה הנרכשת מעסיקה עשרות עובדים שישתלבו בפלייטיקה.
"הרכישה של אינפליי לאבס היא השנייה שלנו ברבעון הנוכחי", אמר רוברט אנטוקול, מייסד ומנכ"ל פלייטיקה, "רכישה זו של משחק מבטיח, חדשני ומצליח, מהווה הרחבה אסטרטגית נוספת של הפורטפוליו שלנו והזדמנות לצמיחה וחדשנות בז'אנר ה-Luck Battle. זאת לצד שילוב המומחיות בניהול ותפעול משחקים והטכנולוגיה החדשנית שלנו להנעת צמיחה מתמשכת וארוכת טווח. אנחנו שמחים לצאת למסע משותף ולמתג מחדש את החברה".
"אינפליי לאבס הוקמה בשנת 2019, עם החזון לעצב את הדור הבא של משחקי המובייל. כיום, ארבע שנים לאחר מכן, הצוות המיומן שלנו פיתח משחק מצוין, עם תוכן מגוון ורחב המעניק לקהל השחקנים שלנו חוויית משחק ייחודית ומעניינת במיוחד", אמר אור גילרון, מנכ"ל אינפליי לאבס.
"לא יכולתי לבקש תוצאה טובה מזו", אומר איתן רייסל, מייסד VGames, אחד המשקיעים הגדולים באינפליי לאבס, "החזון שלי עבור VGames היה מאז ומתמיד קידום שוק הגיימינג המשגשג, ורכישה זו מהווה אבן דרך חשובה במסע הזה. הרכישה מעניקה הכרה בצוות המוכשר של אינפליי, במיקוד ובצמיחה המהירה של החברה".