חברת האדטק ביגהביד מדיה גייסה 25 מיליון דולר בהובלת חברת הגיימינג MobilityWare
החברה הישראלית, שמפתחת טכנולוגיית מסחר לפרסומות מובייל, השלימה את סבב A לאחר עשור של פעילות. הכסף ישמש לפיתוח מודלים עבור משחקים מבוססי פרסומות. ין לקוחותיה: Playtika, Zynga ו-Sciplay
חברת ביגהביד מדיה (BIGABID) גייסה כ-25 מיליון דולר בסבב גיוס A וחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הגיימינג MobilityWare במטרה להרחיב את פעילות המדיה בתחום המשחקים. סבב הסיד של החברה היה לפני כעשור.
מנכ"ל החברה עמית פלור, אמר לכלכליסט שהחברה עברה בתחילת דרכה שנים לא פשוטות וכעת כשהיא רווחית היא החליטה לגייס הון חדש לחברה. "בסיבוב השקיעה MobilityWare ומספר אנג'לים מובילים. הרבה פעמים פנו אלינו לגיוס כסף ולא רציתי לדלל את בעלי המניות וחיפשתי השקעה שהיא בעלת ערך מוסף ולכן שיתוף הפעולה עם MobilityWare הוא חשוב, הכסף ישמש גם לחיזוק צוות הפיתוח עם שחקנים משמעותיים.
פלור מוסיף, "אנחנו חברת דאטה בעולמות האדטק. החברה בנתה טכנולוגיה מרשימה שהיא משמשת כמערכת מסחר לבורסות לפרסומת בעולמות המובייל. הטכנולוגיה שלנו היום מאוד בוגרת שעושה תוצאות טובות בשנים האחרונות. אנחנו גדלים ומכפילים הכנסות בכל שנה. חזקים מאוד בעולמות הגיימינג ומאוד מחוברים לעולם הזה. החברה יודעת לפרסם פרסומות נכונות לקהלים ייעודיים. מאז שהצטרפתי לפני כ-4 וחצי שנים היינו 20 אנשים וכיום כ-100".
החברה הוקמה בשנת 2015 ע״י מספר יזמים בהם עמית אטיאס (משמש כיום כ- CTO ) ועידו רז. בין לקוחותיה של החברה נמצאות חברות המשחקים הגדולות בעולם כמו: Playtika, Sciplay, Zynga, Papaya ועוד.
לדברי פלור, "ההשקעה הנוכחית תשמש את החברה לפיתוח מודלים עבור משחקים מבוססים פרסומות שיאפשרו לחברה להגדיל את רמת הדיוק לקהל השחקנים הרלוונטיים לסוג המשחקים המבוססים על פרסומות, אנו צופים כי התרחבות זו תפתח בפני החברה אפשרויות משמעותיות להכנסות במאות מיליוני דולרים בשנים הקרובות".